Sunday, November 29, 2020

Beccy's Challenge - Day 28- second entry
Letter Y - A jump into Yellow

  Day 28 on Beccy's November Challenge:


The background of this card has a random geometry, obtained with a partially
dendritic technique: on a plastic plate I put grey shiny color and I spread it with
a small roller, but not uniform. After that I pressed plastic with bubbles and then
I put the cardboard over the color, pressing gentle. This image was done with the
third page put on the surface. Each time the geometry is different and more
smooth. In addition, the usual ideas: colors from pads and a nice sticker

You can find here a tutorial with some ideas and you'll understand why
I said  'partially'
dendritic technique.

Fondul acestei felicitari este creat utilizand partial o tehnica
dentritica: culoare pusa pe o placa de plastic, intinsa partial
cu un trafalet micut, apoi acoperita cu plastic cu bule; urmeaza
presarea pe culoare a cartonului, nu foarte puternic.; acesta este
al treilea carton; la fiecare presare se genereaza o alta geometrie
in plus culori din tusiere si un sticker lipit.


This is a second entry for Yellow!
I did it because I needed for the last piece of this journey.


Day 28 - first entry


12 comments:

  1. The background you created is beautiful Suzana, and so creative! It's the perfect contrast for the gorgeous leaping deer. I love how the paint has pooled and pulled itself into little rivulets of colour, so fabulous!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Beccy! I started to love this technique, which is sufficient random. I have to think how to use the first pages. This is quite a new challenge!
      Cheers,
      Suzana

      Delete
  2. I like the background you created Suzana. I like that there is a strong area of yellow too. The black reindeer silhouette looks fantastic against the background.

    ReplyDelete
    Replies
    1. In this period of year there are amazing stickers in town. And the dendritic shapes helped me a lot for such a space.
      Thank you, Suze. All the best!

      Delete
  3. Pfoooa! Sunt super potrivite culorile dar cerbul imi place mult de tot cum l-ai incadrat in imagine! ❤️ E un cerb fermecat!

    Pupici cu drag! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este complicat sa spun care din lucrari imi place. Fiecare are ceva drag mie, dar totusi cred ca aceasta este prima. Poza este diferita fata de realitate. Nervurile sunt gri argintiu, asa cum se vede in a doua imagine.
      Multumesc mult, Diana draga! Pupici! 😘

      Delete
  4. Frumoasa foc! Îmi place mult jocul de culori. Iar cerbul, acolo.. superb. Mulțumesc mult. 😘❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca m-am hotarat si eu sa consider ca imi place cel mai mult aceasta imagine! Cand nu mai simt nevoia sa adaug ceva, e gata!
      Multumesc si eu, draga Ina! Pupici!😘❤️

      Delete
  5. Abia asteptam sa descopar cerbul. Ce frumos este!! Si fundalul ... wow. Pur si simplu te indeamna sa visezi!
    Trebuie sa imi ordonez si eu cumva mai bine materialele (le-am zapacit in ultimul timpdestul de tare) pentru ca mi-e dor sa fac felicitari si sa invat/incerc si tehnici noi.
    Mi-e dor si de felicitarile calatoare. Poate le dam la anu un imbold. (nici nu mai stiu cat e un timbru.. hahaha)
    Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca a ajuns la 1.90, dar deobicei intreb, ca nu se stie!
      Unele stickere sunt chiar reusite. Imi plac foarte mult si mereu apar in perioada asta! Are forma perfecta perfecta pentru o felicitare.
      Zilele astea cam la asta am lucrat, sa le ordonez. Nu am terminat, dar sunt putin mai linistita! :D
      Multumesc, draga Rux! Pupici! Seara buna si o saptamana usoara!😘❤️

      Delete
  6. In realitate arată si mai bine! Nu sunt oare eu cea mai norocoasă că pot afirma asta? Am primit o felicitare minunată!
    Multumesc mult, draga Suzana! Sarbatori cu bine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pozele mele sunt cum sunt. Argintiul nu prea se vede... Si el era piesa de rezistenta...
      Imi pare nespus de bine ca ti-a placut. Tehnica asta pe mine ma obsedeaza putin. Sper sa-mi vina vreo idee de a o continua.
      Sarbatori cu bucurie, draga Silvia!
      Multumesc si eu! Pupici!😘❤️

      Delete