Friday, November 13, 2020

Beccy's Challenge - Day 13 -
Letter K - A kaleidoscope

 Day 13 on Beccy's November Challenge

 


This project is based on an image received from Beccy, a Poinsettia flower
transformed using the kaleidoscope technique, I used before.

LH - The original; RH - The transformation
 

 

 

 

 

 

 

Compozitie simpla, din doua straturi, gri si alb taiat
ca un octogon; ca tehnici, stampilare si perforare de
elemente (stelutele);alte accesorii: stickere pentru
fulgi si material autoadeziv pentru brazi.


A simple card for letter K!

@@@@@@@@@



@@@@@@@@@


Day 12


8 comments:

  1. Replies
    1. Thank you a lot, Suze!
      Nice to share here your opinion about my cards.
      All the best and have a beautiful weekend!

      Delete
  2. I loved kaleidoscopes when I was young Suzana, even now I can't resist picking them up to have a look. I was always fascinated by the changing patterns and colours. You've done a wonderful job using the image to creating a kaleidoscopic picture. I like the addition of the little snowflakes to make it extra festive.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's a nice toy. I have one and even it's no so complex in generating images, I love it. I'm glad there are free software that have this facility, even without changing parameters. But I still looking. Stickers are always helpful, even it's too easy to use them! :)
      Thank you, Beccy! Have a beautiful weekend!

      Delete
  3. Ce dragalasa e! Elementele fulgi de nea imi plac foarte mult - in toate felicitarile de iarna. Mi-e un dor de zapada, de ninsoare, de nici nu vreau sa ma gandesc! Daca in iarna asta vom fi arestati la domiciliu prefer sa nu ninga! De fapt... sa ninga, pentru ca ogoarele (si nu numai) au nevoie de zapada. Ooof, ce m-am saturat de nebunia asta!
    Scuza-ma, Suzana draga! Felicitarea e frumoasa, mi-a acutizat dorul de zapada si... am luat-o pe aratura - am iesit cu sania in decor! 😊

    Weekend minunat iti doresc! Pupici! ❤️

    (imi place mult de tot si pictura din videoclip)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu as vrea sa stiu daca vom avea brazi. Chiar azi am vazut la Brico, in ghiveci. Este si asta o formula, dar mi se pare prea devreme sa iau. Iar mai tarziu, probabil vor creste pretul. Cred ca va fi cam naspa fara zapada, asa ca sper sa ninga totusi. Sunt curioasa cum vor curata orasul noii alesi.
      Diana, se intersecteaza araturile tuturor! Cred ca este cel mai SF model cu putinta...
      Multumesc pentru sustinere. Astazi as avea chef de scris. O sa vad! Videoclipul a inceput cumva, dar a evoluat ff interesant!
      Si imi place la nebunie deturnarea utilizarii unor obiecte!
      Pupici si weekend placut in Brasovul tau!❤️

      Delete
  4. Frumoasa felicitare ți-a ieșit și asta. De la floarea din mijloc, la brazi, la fulgi, toate sunt frumos puse în felicitare. O înțeleg și pe Diana cu dorul de zăpadă, oricum la ea vine prima cred. 🙂 Felicitări iar și o Duminica plăcută. 😘❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate ca e frumoasa, dar felicitarile astea facute din scurt, au anumite detalii care mi scapa, din pacate. Insa exercitiul este bun, trebuie sa recunosc.
      Multumesc mult, draga Ina! O seara buna si o saptamana usoara!
      Pupici! 😘❤️

      Delete