Monday, November 23, 2020

Beccy's Challenge - Day 23-
Letter T - Athypical color for a Tree

 

 Day 23 on Beccy's November Challenge:
 

Christmas Flow

 
The card has one white layer on which the Christmas tree was heat
embossed. The image is  created with a silicone stamp, using grey
powder. The colors added on the tree are from pens. The laterals are
colored with acrylic gold, blue, white.
 
  
Felicitarea este realizata pe un carton alb, pe care copacul
a fost embosat la cald, utilizand pulbere gri; geometria copacului
a fost realizata cu o stampila de silicon; culorile adaugate sunt din
carioci; lateralele sunt pictate cu acrilic: auriu, albastru, alb.


 
 This is my card for letter T. And the negative:






8 comments:

  1. Another lovely tree card Suzana. I like the weeping branches on this one.

    ReplyDelete
    Replies
    1. And I love a lot that stamp. Even it's a little bit difficult to use it. But this time I was careful!😊
      Thank you, Suze! All the best!

      Delete
  2. Draga mea Suzana, trebuie sa te multumesti din partea mea doar cu cateva cuvinte: super! fain! Excelent! E frumoasa felicitarea! 😊 Le schimb intre ele, de la felicitare la felicitare.
    Iti admir talentul, imaginatia, rabdarea... dar altceva decat ce-am scris mai sus nu ma pricep sa scriu! 😊

    Spor in toate! Zi frumoasa! Pupici! ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici nu-i nevoie, draga mea! Stiu sigur ca privesti. Este o luna cu adevarat complicata, dar imi place la nebunie. Si incerc sa tin pasul cu tot. Mai putin cu facutul curateniei! 😊 Nici nu-ti poti imagina cum arata sufrageria noastra...
      Multumesc mult, Diana draga! Pupici si o seara placuta. ❤️

      Delete
    2. Ma gandisem azi sa fac macar o felicitare si cautand materialele mi-am dat seama cat de imprastiate sunt asa ca... am luat de bun un dulapior dat de rau si am inceput sa-l reconditionez (un fel de a spune, pentru ca trebuie doar smirgheluit si lacuit).
      Hahaha! la noi toata casa e vraiste! Nici nu stim de unde sa incepem - pentru ca trebuie sa facem ordine!
      Seara frumosa iti doresc, cu drag! 😘 ❤️

      Delete
    3. Deci nu sunt singura! Atunci cand am invatat ca este o mare diferenta intre a face curat si a face ordine si ca aceasta din urma ar putea dura intre sase luni si un an am realizat ca este perfect adevarat... Apropo, mi-am luat niste culori pentru lemn (numite chalk paint) si as vrea sa-mi pictez usile de la anumite zone din biblioteca. Daca nu le 'distrug' voi posta ideile principale. Nu pot spune de ce, dar simt nevoia acuta sa utilizez lemn pentru a picta pe el, desi habar nu am tehnicile...😊 Dar presupun ca asta inseamna sa experimentez!
      Pup si o seara frumoasa!😘 ❤️

      Delete
  3. Very pretty stamp Suzana, the tree is lovely. I like the addition of the different pens too, particularly the silver paint. It's a very festive creation! Well done.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love a lot that grey. It was a good decision for contrasts.
      Thank you very much, Beccy! You have a lot of a patient to see our ideas.
      All the best!
      Cheers,
      Suzana

      Delete