Thursday, November 26, 2020

Beccy's Challenge - Day 26-
Letter W - Santa's Wisdom...

 

 Day 26 on Beccy's November Challenge:



Besides the sentiment, nothing spectacular as techniques:
glitter, stamps, shiny paper, pattern paper for winter.

Pe langa ideea de fond, nimic special ca tehnici: sclipici,
stampile, hartie stralucitoare si hartie cu model de iarna.



This is Santa's Wisdom and... my Wish for myself and for all of you!

Intelepciunea Mosului si ... dorinta mea pentru mine si pentru voi!

 

Not related, just effects:


 
Now I stopped...

 

10 comments:

  1. Am un vartej in cap! 😂 Urme vagi de intelepciune daca aveam s-au dus! Mi-a ramas bucuria Craciunului, si Mos Craciun.
    Imi place stilul felicitarii: se evidentiaza mesajul.
    Sunt faine efectele! Stiu ca tare-ti place sa te joci cu ele! ❤️
    Seara frumoasa iti doresc, Suzana draga! Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uneori cumpar felicitari pentru mesaj. Sunt unele inspirate si imi place sa le vad din cand in cand. Cred ca anul acesta mi-e mai dor de Craciun ca niciodata. Cred ca este firesc, cumva, in valul acesta de... nici nu stiu ce cuvant sa folosesc, o tenta nimicitoare presupun... Mai aveam cateva efecte, dar mi-am spus ca nu are rost sa continui!😂 Mi se pareau potrivite pentru ideea de Matrix! 😂
      Tu nu ai 'urme vagi de intelepciune', ai chiar foarta multa intelepciune! Si chiar imi place sa ma joc cu ele, foarte mult!
      Multumesc, Diana draga! Pupicei si o seara frumoasa! 😘❤️

      Delete
  2. Another lovely card Suzana. I like the snowflake paper that you used. It is a pretty background for your sentiment.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Suze for your kind words! I love a lot the block of papers called for 'winter',even it's a little bit bigger for a classic anvelope.
      Have a nice and inspired day!

      Delete
  3. Frumoasa iar felicitarea. Îmi place mult! Cu steluțe, inimioare, grilaj, efecte, tu ne arăți măiestria, ideile tale, efortul tau, pentru care meriti toată admirația mea.
    Mulțumesc și de urări! Simt Crăciunul și magia sărbătorilor mă fura..
    Mulțumesc! Seara buna, Suzana! 😘❤️❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt anumite idei care pur si simplu vin cu putere. Cam greu de explicat cu vorbe. Dar cuvintele tale minunate ma face sa cred ca am facut bine ceea ce am facut azi. Magia apropiata m-a furat si pe mine.
      Multumesc din suflet, draga Ina!
      Noapte buna si o vineri frumoasa!😘❤️❤️

      Delete
  4. Wise words for sure Suzana! I love the background you created for today's card, the colour is lovely and the pattern is so pretty. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm grateful for all the materials I found during these years, thinking at these challenges. It was a good target. Using glitter and papers with different patterns could generate nice effects. I'm glad you like my project, Beccy!
      Cheers,
      Suzana

      Delete
  5. Abia astept sa vina Mos Craciun 🎅 ... întotdeauna am crezut în el! LOL
    Imi place ca ai folosit hartia cu sclipirici ...
    Hugs, kisses, and Christmas wishes!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu! Singura curiozitate pe care o am este daca o sa aduca braduleti, noii edili sau imi cumpar coronite de la florarie.
      Ca fara miros de brad in casa ar fi tare trist!
      Il astept si eu mare drag! Ca doar m-a inspirat frumos pana aici! Pupici si weekend placut, Ella draga!😘😘😘

      Delete