Monday, May 30, 2022

Festivalul fructelor de vara (4) -
Cateva cirese!

A inceput  Calendarul Recreativ: Festivalul fructelor de vara,  gazduit de Niko. 

Saptamana 4:  Fructe 3D




Nu e mare lucru, dar daca tot le-am facut ca experiment, va arat ciresele mele.
Le-am pus pe manerul cosuletului pentru poza. Inca nu m-am hotarat daca
sa le lipesc pe el.
Sunt facute cu putina argila. Ca experiment am pus argila peste bucatele din
plasa de fructe. Nu ma intrebati de ce, pentru ca nu stiu. Asa, pur si simplu!😅
Am practicat o mica adancitura unde urma sa fixez codita, adica niste sarma
infasurata in ata. Dupa 24 de ore am lipit coditele, cate una pentru doua cirese.
Apoi am vopsit cu acrilic rosu si am lipit cate o frunza din fetru verde.



Acum trebuie sa ma gandesc la restul de argila, ca nu as vrea sa se usuce.
Dar trebuie sa mai studiez tehnicile, ca nu le stiu.


Ceva mai multe cirese, ca mi-era pofta de... efecte!





Festivalul fructelor de vara (4) (a)





6 comments:

  1. Am citit și admirat tot, dar m-am blocat la efect, cât de frumos ți-a ieșit
    Am și eu acel tip de argilă, dar nu am desfăcut-o încă. Se modelează ușor? Te colrează pe măini? Cea cu care am lucrat eu așa face.
    Eu mi-am scos din pachetul de argila/lut doar o cantitate mică, cât am crezut că voi folosi și am resigilat pachetul cu schotch. Stiu că așa nu se usucă repede.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa am facut si eu cu pachetul, dar un alt model din ala alb, s-a uscat chiar si asa. Am folosit cam putin dar nu m-am colorat si era moale. Pentru o cantitate mare nu mi-e clar insa cum se foloseste. Trebuie sa citesc despre.
      Mai trebuia sa le mai rulez ca se mai vad urme, insa am mers cam pe repede inainte!
      Multumesc mult, Niko! Petrecere frumoasa maine!❤️

      Delete
  2. uaaaa, ce faine sunt!!! Tare mult îmi plac!
    Felicitări! Zi frumoasă să ai!
    Potecuţa mi-s. Scriu anonim, poate mă lasă să postez comentariul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te-a lasat! Mi se pare incredibil cum comentarii de la de-ai casei ca sa spun asa, se duc in spam. Nu mai inteleg!
      Multumesc, Potecuta ca ai insistat.
      Jocuri frumoase maine si nu numai!❤️

      Delete
  3. Sunt frumoase! Si e tare reusita poza! Doua perechi de cirese au cazut din cires fix pe toarta cosuletului in care sunt adunate celelalte. 😊
    Imi place si rezultatul efectelor aplicate fotografiei.
    Hm. Plasa e in cireasa pe post de sambure! Ciresele au samburi; nu? 😊
    Seara frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fix acolo au cazut! Sincer, nu ma gandeam la samburi. Dar eram curioasa si ma gandeam la o 'insertie', gandindu-ma ca poate nu vor crapa prea repede dupa uscare. Nu stiu comportamentul, asa ca...Le mai las vreo saptamana si poate dau un ciocanel pe una din ele.😊
      Trandafiri nu mi-a adus. Din cauza ploii s-au cam scuturat.
      Daca am noroc, poate vor mai inflori unii, daca nu, nu...
      La anul...
      Multumesc, Diana draga❤️😘! Pupici si sa ne pregatim pentru a ne juca! 😊

      Delete