Friday, May 6, 2022

Festivalul fructelor de vara (1) -
Cirese

A inceput  Calendarul Recreativ: Festivalul fructelor de vara,  gazduit de Niko. 

Saptamana 1:  Mai intai au fost flori  (dar si cirese sau capsuni)!
                         
Am inceput cu doua cirese, desi mi-am propus si floricele:


Mi-a fost pofta sa cos ceva si pentru ca am gasit un set minuscul cu ate,
model, matador alb, chiar si ac inclus, au aparut doua cirese pe crenguta!
 


 
Am mai adaugat conceptului franjuri, un fel de margine cusuta si putin
sclipici pe colturi.  Inca nu e pus pe nimic. La subiectul asta mai cuget!😊
Firul de muline are sase fire subtiri. L-am impartit in doua. Pentru
patratelele alea miniaturale mi s-a parut suficient. 

Un inceput cam timid, recunosc. Si am constatat ca mai trebuie sa exersez...





 

12 comments:

  1. Mi-ai amintit de orele de lucru manual de la şcoală. Nu am reuşit să fac ceva de Doamne-ajută niciodată. Mă salva mama, dar cel mai mult, bunica. Îmi amintesc că am avut o dată de făcut o faţă de masă cu model de Crăciun. Clopoţei şi crenguţe de brad, cusute, după model, pe colţurile unei pânze albe.
    A venit săraca la noi şi, până dimineaţa, când eu trebuiasă merg la şcoală, a fost gata. A cusut la ea noaptea. O am şi acum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate ne-o arati candva! Suna atat de frumos 'clopotei si crengute de brad'! Si ai dreptate, realizez ca la orele de lucru manual ni s-au sadit multe seminte pentru viitoare hobby-uri. Imi pare cumva rau ca nu le-am 'udat' mai bine si acum parca le descopar ca noi, cu multa uimire si placere.
      Multumesc pentru gandul lasat, draga mea! Un weekend cat mai placut!❤️

      Delete
  2. Arata minunat ciresele tale zambarete! 😊
    La vederea etaminei si a cusaturilor am avut o strangere de... stomac! Mi-am amintit de orele de lucru manual din scoala generala! :)) Eram distrusa la fazele de cusut/brodat. :)) Eram o catastrofa!
    Imi place foarte mult si cum arata "mozaicul" pe care l-ai "combinat".
    Zi frumoasa in continuare iti doresc, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am tot vizitat cateva saptamani o mercerie. Imi promisese ca imi aduce acel instrument de care ne-a povestit Niko, acul persan. Inca nu m-am lamurit cu el dar de acolo am luat doua miniaturi.
      Una a fost cu cirese! Sper sa mai fac si floricele, chiar daca o fi sa le pun data viitoare. Mie mi-a placut sa fac cate ceva, insa in scoala foloseam un matador mai rar, daca nu cumva se numea altfel. Acesta este pentru goblen si nu ma prea impac cu el. Ce vremuri au fost atunci. Am avut o profesoara minunata de lucru manual. Si ne-a invatat multe, eu am cam uitat... 😊
      Multumesc, Diana draga! Poate ca reluand altfel subiectul il vei indragi acum. Cine poate sti...
      Pupici si un weekend placut!❤️😘

      Delete
  3. Sunt foarte simpatice si delicioase ciresele tale. Tot ce am de comentat la ele e ca nu au o cat de mica floricica, ca sa fie exact in tema. Dar s-ar incadra perfect la o tema viitoare din acest calendar.
    Mult spor in continuare si multumesc pentru participare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asta insemna sa nu mai ajung sa le postez. Pentru floricele aveam nevoie de alte culori si chiar daca era posibil sa le am, trebuia sa rascolesc! Si nu vreau sa ma gandesc ca e altceva decat un joc! Ca imi pierd zen-ul! 😊
      Multumesc, draga Niko! O saptamana cu mult spor si inspiratie!

      Delete
    2. Scuze, nu vroiam sa sugerez ca sa nu le postezi. Sau ca nu se accepta. Le-as fi sters din tabel daca as fi considerat asta, dar cum spuneam, nu gandesc asa. Lucram de placere nu din vreo obligatie.
      doar remarcam ca in viitor va fi o tema cu fire ( cusut, tricocat, crosetat, etc) si ma gandeam ca se potrivea aceasta lucrare si acolo. De altfel multe din ceea ce am pus ca inspiratie la tema de flori se potrivest si in teme viitoare.
      Acum ca ti-am dezvaluit o tema viitoare, ma intreb ce vei alege sa lucrezi la momentul respectiv. Abia astept sa-ti vad ideile.

      Delete
    3. Stai linistita! Mi se pusese pata sa incerc si asta fuse. Sa fie, voi vedea. Cum va fi inspiratia de moment! Si nu in ultimul rand timpul, ca el e la 'volan'!😊

      Delete
    4. Cunosc asta cu timpul.Saptamana trecuta a fost infernala. Abia acum 5 min am reusit sa termin si eu florile pentru aceasta provocare si acum astept sa se descarce pozele. Sper sa termin de postat pana la 12.

      Delete
    5. Am vazut rapid pe telefon, insa acum ma voi uita mai atent.
      Mi-a placut mult prima infatisare!
      Totusi incerc sa ma 'reeduc' privind acest subiect! Ma refer la timp. Nu exista decat solutii personalizate, functie de inspiratia noastra.
      Spor la tot, draga Niko! ❤️😘

      Delete
    6. mie nu prea imi mai iese partea asta cu reeducare, dar ma incapatanez sa tot incerc. Multumesc Suzana.

      Delete
    7. Si eu! Din punctul asta de vedere sunt si eu cam incapatanata!
      Cine stie? Poate ne iese...❤️😘

      Delete