Monday, April 25, 2022

Simboluri Pascale (7) - Pasca

A inceput  Calendarul Recreativ al Simbolurilor Pascale,  gazduit de Niko. 

Saptamana 7:  Simboluri Pascale - Pasca.



Mi-am dorit mult sa incerc o mica sculptura. Si pentru ca am gasit niste
forme de ipsos potrivite, am realizat prima tentativa pentru aceasta tema.
Vedeti in urmatoarea imagine, cam cum am realizat micul meu simbol
Pascal. Uneltele le am de multa vreme si au asteptat cuminti acest moment!😊


In vasul de plastic am colectat ipsosul scos, sa am un punct de reper
privind cantitatea.
Miscarile maiini este clar ca trebuie exersate. Experienta a fost una
tare interesanta. Culorile sunt cam nefiresti, dar nu mi-am mai facut griji!
Totul a durat aproximativ patru ore, dar nu puteam merge mai repede
pentru ca nu prea simteam bine comportamentul materialului. Nu am
facut nicio finisare, pentru ca nu mi s-a parut necesar.

 




Simboluri Pascale (6) - Lumina



10 comments:

  1. Hristos a inviat!
    La prima poza a crezut ca e pasca adevarat si ma intrebam de ce crucea este turtita. Chiar daca ti se par tie culorile nefiresti, pe mine m-au indus in eroare si chiar am crezut ca e adevarata.
    Felicitari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adevarat a Inviat!
      Da? Eu care am facut-o, o vad altfel cumva! Dar daca ai zis ceea ce ai zis, ma bucur mult.
      Multumesc mult, draga Niko! Fara provocarea ta nu as fi ajuns sa fac acest exercitiu!
      Spor la tot in continuare!❤️😘

      Delete
  2. Foarte bine a ieşit! Îmi place tare mult!
    Hristos a înviat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adevarat a Inviat!
      Nu am facut pasca, asa ca trebuia ceva simbolic macar!😊
      Multumesc, draga Potecuta! Zile frumoase!❤️😘

      Delete
  3. Arata excelent! La prima vedere am crezut ca-i coapta (si a stat prea mult in cuptor).
    Ai multe talente! Felicitari pentru pasca! 😊
    Cred ca pasca sculptata (sau lucrata din orice altceva decat coca) mai exista doar in recuzita de teatru/film!

    Zi minunata iti doresc, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

    P.S. Vazand cum arata formularele pentru comentarii incep sa inteleg de ce am avut probleme "sa comentez" (sau a fost doar coincidenta) 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si tu ai crezut asta? Am tot cautat ceva in loc de auriu, sa fie mai veridic, dar nu am gasit ceva potrivit. E musai sa-mi adun la un loc culorile, sa mai stiu si eu de ele... 😊 O experienta pe care as vrea sa o repet, insa nu m-am hotarat cu ce. Calupurile alea sunt tare bine facute, in sensul ca sunt foarte dense. Nu risti sa se crape in mana.
      Multumesc mult pentru corectia inscrierii. Nu stiu de ce nu am incercat sa vad ce si cum.
      De vreo cateva zile s-a modificat stilul de introducere comentarii. Nu stiu ce e imbunatatit, dar nu imi bat capul.
      Multumesc mult, Diana draga! Pupici si o seara frumoasa!❤️😘

      Delete
  4. Pe mine ma enerveaza noul format pentru comentarii. Ca si cum ar vrea sa fie ascuns.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arata ciudat, intr-adevar. Daca nu ar mai veni spam-uri ar fi bine. Daca rasfoiesc putin politica lor, mi se face tarsa. Culeg tot, baietii si ce nu pricep inca! 😊
      Am tot vrut sa te intreb, chiar daca m-am documentat si eu. Un link pentru tatting care sa-l inteleg, in sensul in care sa nu se deruleaza prea repede,imi recomanzi si mie?
      Multumesc mult, Niko! ❤️😘

      Delete
  5. Hoy he entrado en tu otro blog. Aunque ya haya pasado la fecha, siempre es de admirar este buen trabajo.

    Besos

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love a lot to work small things. So I did this new blog to have them somehow separate.
      Thank you a lot for the visit and following me.
      Have a nice evening and week!
      Besos!

      Delete