Tuesday, April 5, 2022

Simboluri Pascale (4) - Puisori

A inceput  Calendarul Recreativ al Simbolurilor Pascale,  gazduit de Niko. 

Saptamana 4:  Simboluri Pascale - Puisori.




Dupa cateva tentative de a face ciucuri rotunzi,  am constatat ca metoda descoperita
de Diana a fost mai buna, asa ca am reluat procesul. Imbinarea celor doua
pompoane a fost prin lipire. Pentru ochi si cioc am folosit niste bilute pe care
le aveam. Sfoara pentru gherute este manerul de la o punga de cadou.
Cutiuta este baza unei sticle de apa minerala iar oul este din polistiren.


Le-am decorat prin tehnica servetelului. Pe exteriorul suportului este o banda
adeziva verde. Pe margine am vrut sa pun sfoara, dar inca nu sunt hotarata!😊
'Iarba' este din hartie creponata.


Efecte de ou...😂


Acesta este primul puisor facut de mine. Inca nu i-am ales un nume...
Ma mai gandesc...



Simboluri Pascale (3) - Oite / miel



Update:  https://www.youtube.com/watch?v=t0juyXZ8I2o
 


8 comments:

  1. Ce frumoooos e pui-pui-ul tau! 💖 Da,da, e frumos si-al meu, dar la altii e mai... bun! 😊 Sunt aproape sigura ca se vor imprieteni cei doi!
    Imi place si cum ai evidentiat gherutele.
    E foarte frumos aranjamentul, in ansamblu si in parte. 😊 Si vasul il consider excelent!
    Un buchet de felicitari pentru tine! 💐
    Efectele de ou le numesc "planete aliniate". 😊 Pentru pui nu am un nume.
    Noapte buna, Suzana draga, ❤️ zi frumoasa si spor in toate! Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, ha! Mie imi place pui-pui-ul tau cretuliu si cu cioc.
      Ca al meu are o biluta. Insa totusi e tare simpatic. Vreau sa-ti spun ca azi am mai recidivat cu un pui, dar am reusit performanta sa fie usor aplatizat pe cap, ca sa nu spun altceva.😊 Ma intreb daca as face o bufnita, cum ar fi? Ca ma uit la primul si daca ar avea alta culoare, mai ca imi vine sa spun ca am gresit personajul...😊
      Spui foarte bine cu planetele aliniate. Asta a fost ideea...
      Remarc ca nu prea dormi... O fi bine?
      Multumesc, Diana draga! Pupici si o zi frumoasa!
      Urmeaza iepurasi... Parca tupaie peste tot...❤️😘

      Delete
    2. Nu-i bine ca nu prea dorm, dar iar sunt nevoita sa "aplic sistemul" - recuperez mai apoi. N-ar trebui sa exagerez dar si eu... ca puiul tau: usor aplatizata la cap (ca sa nu spun altfel). 😊
      Bufnita!!! Super idee! O bufnita pom-pom! Hmmm... Daca insist, pot vedea si eu puisorul "aproape" bufnita (chiar si pe al meu). 😊 Cu "urechiuse" si ochi mai mari... Dada: bufnita - pui sau ba.
      Daca vezi ce iepuras am facuuuut! :)) Face orice, dar nu sare! 😊
      Multumesc, Suzana draga! ❤️ Seara frumoasa iti doresc! Pupici! 😘

      Delete
    3. Am inceput sa ma uit pentru iepurasi, desi parca tot felicitare as face, dar nu m-am hotarat.
      Totusi ti-as sugera sa nu exagerezi cu nedormitul. Dupa aia cateva zile nu faci mai nimic. Mie asa mi se intampla. Azi am mai facut oua! 😊 Cumparasem cateva si le-am facut. Adica m-am mozolit un pic. Da' mi-a placut.😊
      Aveam niste servetele de sezon si se cereau lipite. Iubesc tehnica asta.

      O seara placuta, Diana draga! Pupici si ai grija de neuronii tai! ❤️😘

      Delete
  2. Eeeei, ce dulce e puiuţul tău! Bravo, Suzana! Tare bine ţi-a ieşit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, draga mea. Si nu as fi crezut cat de mult ma inveseleste. E haios si pufos... 😊
      O seara frumoasa sa ai!❤️

      Delete
  3. Am intrat aici din nou sa-mi amintesc cum arata cosuletul inainte de sfoara si am descoperit ca eu n-am zis nimic de puisorul tau super simpatic si hazliu, desi l-am vazut de saptamana trecuta. Probabil m-a intrerupt ceva atunci si am crezut ca am comentat.
    Felicitari si multumesc pentru participarea la provocare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niko! Recunosc ca eu trebuie sa iti multumesc. Nu faceam astfel de chestii pentru Paste. Si imi place teribil. S-a mai diversificat imaginatia, 😊, ceea ce e tare bine. Am mai descoperit idei noi, ceea ce e iarasi bine! Cosuletul este un pic cam mic, de la o sticla de 1.5l. Insa pentru a experimenta e ok.
      Multumesc pentru apreciere, draga Niko!
      Pupici si o zi frumoasa!❤️

      Delete