Tuesday, March 29, 2022

Simboluri Pascale (3) - Oite / Miel

A inceput  Calendarul Recreativ al Simbolurilor Pascale,  gazduit de Niko. 

Saptamana 3:  Simboluri Pascale - Oite / Miel.





In cele din urma au aparut doua imagini.  La a doua renuntasem, pentru
ca am rotit imaginea mielului si a ramas o pata de la lipici, pe care nu o
puteam curata. Azi dimineata m-am hotarat sa o salvez, pentru ca sunt
fanul trio-ului reciclare, reparare, restaurare...😊

Conceptul este simplu. Am utilizat  carioci, stampile, acuarele,
putin sclipici, tusiere, pasta de contur.
Mielul este decupat dintr-o poza de pe net, tiparita.
Culorile mele sunt diferite de original, dar  nu le pot controla.   
Daca voi mai avea vreo idee,  poate recidivez.



Simboluri pascale (2) - Fluturi

 
Evident ca nu ma pot abtine...


 

10 comments:

  1. Ce bine ca ai pastrat-o! E faina! Prima e festiva tare, a doua este... blanda ca un miel care se naste din oul Soarelui. 😊
    Daca asa de bine te descurci cand "te blochezi"... nu-i problema pentru tine. 😊
    Imi plac tare mult! Si poza prelucrata imi place.
    Spor in toate cele, Suzana draga! ❤️ Si zile linistite! Pupici si felicitari! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am spus asa pentru am vrut sa o pictez complet. Si am constatat ca daca vreau sa fac lucruri trebuie sa muncesc cu sarg... Nu ca n-as fi stiut...😊
      Am lipit cu acel silicon la rece. Si chiar daca poti misca imaginea dupa ce ai plantat-o, se vede urat urma si de pe hartie habar nu am cu ce sa o curat. Noroc ca experimentez calmarea, ca am vrut sa o arunc. Dar cand ma uitam la mielut, evident ca nu am putut. Si noaptea a fost un sfetnic bun, cum se spune.
      Stii ce tocmai am inteles? Spirelli il interpretez ca pe o alta forma de... iris. Am facut ceva micut azi,gen martisor, printre alte subiecte de bucatareala! 😊
      Aseara am descoperit asta: https://www.youtube.com/watch?v=_9rmM2IKP8U Pare o fi o baza pentru ce m-am gandit despre aceasta tehnica.
      Multumesc mult, Diana draga! Pupici si spor si tie la tot.❤️😘

      Delete
    2. Si eu m-am gandit ca iris folding e "asemanator" cu spirelli, dar tot spirelli imi pare mai simplu - la ce "modele" stiu sa fac nici nu-i de mirare! 😊 Exersez, deocamdata (sunt curioasa cat ma tine exersarea).
      Am vazut instructiunile din video! Cum am scris si la mine: am invat unde sa pun, exact, lipiciul si am privit cu jind la instrumentele de lucru. Mda. 😊
      Dada, si eu stiu cum e cand vreau ceva de care sa fiu multumita dar cum vesnic ma grabesc... ma multumesc cu ce reusesc. 😊
      Nu stiu cum e cu siliconul la rece; nu stiu cum e cu multe!
      Multumesc, Suzana draga, pentru tot. ❤️ Seara frumoasa! Pupici! 😊

      Delete
    3. Am mai exersat si eu niste ciudatenii.
      E greu sa explic. O sa fac o poza si o sa-ti trimit sa vezi. Tot m-am tinut sa-ti spun. Pe spate, la inceput am pus o bucatica de banda dublu adeziva. Lipeste mai bine si spirele urmatoare se lipesc si ele cumva.
      Stiu ca instrumentele ti s-au parut interesante, dar ideea este mai interesanta. Sa faci propriul concept al unei deschideri. Siliconul la rece este un lipici. Nici eu nu stiam de el. Am aflat din piata, unde avem o mica papetarie si cu produse pentru creatiile copiilor. Scrie pe tub silicon lichid. Mi s-a parut bun pentru fetru!
      In fiecare zi invatam cate ceva. Asta e bine, zic!
      Pup si noapte buna, Diana draga!❤️😘

      Delete
  2. O tot repet, că nu pot să nu: tare îţi admir răbdarea şi talentul şi îndemânarea!
    Bravo ţie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-e imposibil sa nu dau din maini. Si punctez ideea ca tot incercand una alta, indemanarea apare prin repetitie cumva...
      Multumesc mult, draga Potecuta! O zi frumoasa sa ai!❤️

      Delete
  3. O prefer pe a doua. Ma bucur ca nu ai renuntat la ea si ai salvat-o. In poza nu se vede niciun defect.
    Lipiciul cu silicon la rece nu intra in preferatele mele.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca si eu m-am bucurat. Daca te uiti mai atenta deasupra capului mielutului. Am dat cu alb, insa tot se vede urma. E un lipici bun totusi pentru materiale diverse.
      Multumesc mult Niko!
      Spor si inspiratie la tot!

      Delete