Tuesday, March 22, 2022

Simboluri Pascale (2) - Fluturi

A inceput  Calendarul Recreativ al Simbolurilor Pascale,  gazduit de Niko. 

Saptamana 2:  Simboluri Pascale - Fluturi.





Felicitarea este intr-un fel clasica, avand o decupare ovala ce mi s-a parut
potrivita pentru provocare.
Dupa cum vedeti, am desfacut acel proiect considerat neterminat, refacand
banda adeziva de pe marginea inimii, dupa ce am mai decupat din carton
pentru a se potrivi in oval. Am mai cosmetizat cu ceva sclipici si culori pe
fluturas.




Culorile fondului sunt din tusiere.  Am devenit fan, chiar daca nu se compara cu
pictura. Insa pe astfel de suprafete mi se pare o varianta rapida si cu efect.
In jurul ovalului am facut o grila din cruciulite. Doua colturi le-am perforat
si colorat.

 


 


 
Simboluri Pascale 1 - Flori

 

 

4 comments:

  1. nici macar nu am recunoscut ca e acelasi proiect pe care tu il considerai neterminat. Ma bucuram ca mai vad inca un fluturas pliat. Sa inteleg ca tura asta de calendar tu ramai la felicitari, nu?

    Spor in continuare si seara faina!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niko, nu stiu inca. Chiar am nevoie si de niste decoruri mici, asa cum a facut Diana, insa vreau sa fac si felicitari, pentru ca nu am facut niciodata pentru Pasti, la fel ca si cu martisoarele. Daca le fac le postez, chiar daca nu se vor brodi neaparat pe tabele. Imi plac plierile, dar le-as vrea cat mai subtiri, ceea ce e mai complicat.
      Multumesc frumos, Niko! Spor si tie la tot!

      Delete
  2. E superba felicitarea! Are si-un aer vintage care-mi place mult. Tehnica de colarare cu tus cred ca-i da acest aer de "vechi".
    Si ideea formei felictarii e faina, si fluturasul! Superba! (am mai zis?) 😊

    Noapte buna, Suzana draga! ❤️ Si zi faina! Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi place teribil 'lucrul' cu tusiere, invatat de la Beccy.
      Si chiar ai dreptate cu efectul vintage. Cat priveste cartonul nu am vreun merit, decat ca am cumparat un set, acum cativa ani. De acum poate fi folosita ideea, oricum.
      Acum sunt multumita pentru fluturas! 😊
      Seara buna. Stii ce am facut aproape toata dimineata? Urzici! Mi-am prins urechile. Pentru prima data! 😊
      Acum voi continua MFC-ul...
      Pupici, draga Diana! ❤️😘

      Delete