Wednesday, March 16, 2022

Simboluri Pascale (1) - Flori

A inceput  Calendarul Recreativ al Simbolurilor Pascale,  gazduit de Niko. 

Saptamana 1:  Simboluri Pascale - Flori.





Multumesc lui Niko pentru noua provocare. De aceasta data voi  incerca

mai mult felicitari, dar nu absolutizez totusi ideea.

Floricica are la baza un sablon facut cu un perforator. Bucatelele rosii

ce conecteaza inima (autocolant) de coada florii sunt petalele obtinute.

Fondul este creat cu acel pulverizator pe care l-am mai folosit

pentru felicitari.

Inca nu stiu cum sa scriu, unde sau daca sa fac un mic element separat.

De aceea textul Pascal inca nu apare.

Negativul imaginii:



Cam atat pentru azi. Voi continua cu siguranta...




8 comments:

  1. oul pare a fi unul real, desi tocmai am citit si stia ca vrei sa faci felicitari. Ma tot uitam la detalii cumva speachless, cand am vazut negativul. Acum chiar m-ai lasat fara cuvinte.
    Felicitari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zona oului am acoperit-o cand am facut fondul. Am vrut initial sa pictez pe bune o floricica. Insa asta a fost varianta mai rapida. Am timp sa mai experimentez pe celelalte.
      Eu multumesc din nou pentru mobilizarea de a face lucruri noi!
      Noapte buna, draga Niko!

      Delete
  2. Arata foarte fain!
    Ce-o iesi din ou?! O floare si-o inima! De undeva au aparut si ele! De ce nu dintr-un ou? Din "oul cosmic". 😊
    Negativul are ceva misterios, iar "baza" oului arata bine a diamant. 😊

    'Ca ziceai de scris: tu scrii frumos (poate ai si sabloane) dar pentru mine e o provocare scrisul pe felictari! :)) In cazul in care desenez o felicitare voi adauga scrisul intr-un program de editare fotografii. 😊 Daca-mi venea ideea mai repede asa faceam si cu felicitarile din februarie. Sau, poate n-o sa fac asa...? Hm. Scriu biletele si pun pe cineva sa aleaga unul. 😊

    Zile senine iti doresc, Suzana draga! ❤️ Spor si inspiratie! Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da! Oul cosmic! Ca bine zici! Nu am sabloane cu care sa pot scrie pe felicitari, in spatii mici. Scriu citet, insa pana la frumosul imaginat pe o felicitare e cale lunga.
      Inca nu m-am hotarat.
      Negativele arata interesant si vezi mai usor greselile.
      Multumesc mult, Diana draga! Pupici si noapte buna!❤️😘

      Delete
  3. Fain de tot! Şi da, pare ou pictat, dacă nu eşti atent la detalii. Felicitări, Suzana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pentru efecte 3D mai am de lucrat.
      Dar, daca ti-a placut, eu sunt multumita.
      Multumesc, draga Potecuta!
      O seara frumoasa!❤️

      Delete