Monday, April 11, 2022

Simboluri Pascale (5) - Iepurasi

A inceput  Calendarul Recreativ al Simbolurilor Pascale,  gazduit de Niko. 

Saptamana 5:  Simboluri Pascale - Iepurasi.




Am descoperit un site simpatic cu planse de colorat de unde am luat iepurasul

pe care l-am tiparit si lipit.




Este o imagine in care am experimentat utilizarea catorva elemente naturale,,

frunze aproape uscate, petale de crin si filamente pentru cruciulita.

Lipirea lor am facut-o ca la tehnica servetelului.  Am fost curioasa sa vad

cum rezista in timp. Posibil sa-si schimbe aspectul.😊

Filamentele le-am lipit pe banda dublu adeziva si apoi am adaugat sclipici.

Alte culori au fost acrilice (verde, auriu, bleu) si creioane colorate pentru iepuras.

 

 Simboluri Pascale (4) - Puisori

 
Adaug cosuletul din postarea anterioara. M-am hotarat si l-am acoperit

cu sfoara si l-a baza am pus o bucata de sac ce acoperise un borcan,

pe care am  surfilat-o. Parca imi place mai mult.


 


 

4 comments:

  1. Inscriind link-ul in tabel la Niko am inteles de ce ai amintit de "iepurasi", nu "iepuras". 😊 Ambele felicitari sunt foarte faine - iepurasul acesta, insa, imi place mult mai mult. 😊
    Cosuletul arata super aranjat cu sfoara! E rustic! Pe langa sclipici imi place mult si "rusticul". 😊
    Pupici! 😘 ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Recunosc ca si mie. Adevarul este ca le-am facut pereche ca sa postez si dincolo. Asa s-a intamplat. Sunt ff curioasa cum evolueaza. Deja au evoluat, mai evident la petalele. Portocaliul s-a diminuat. Nu prea aveam indoieli. Lipiciurile alea pe ceva natural este evident ca afecteaza. Daca as descoperi cum s-ar pastra culorile ar fi minunat. Frunzele par ok, poate pentru ca erau semiuscate. Dar petalele nu.
      Cosuletul imi place mai mult asa, cu sfoara. Chiar daca am folosit o sfoara cam groasa si neuniforma, dar a iesit binisor pentru o prima tentativa.
      Multumesc mult, Diana draga! Pupici! 😘 ❤️

      Delete
  2. Imiplace atat de mult rezultatul final! E atat de simpatic iepurasul ce parca a plecat la vanatoare de morcovi sau oua ( dupa imaginatia fiecaruia)
    Si cosuletul arata mai bine asa. Felicitari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, Niko! E simpatic, intr-adevar. Experimentul a fost si el interesant, chiar daca petalele si-au schimbat culoarea. Dar e bine si asa! Intr-adevar e mult mai bine cu sfoara. Si nu e chiar prea greu de facut...
      Multumesc inca o data! Spor la tot si inspiratie multa!😘 ❤️

      Delete