Tuesday, April 19, 2022

Simboluri Pascale (6) - Lumina

A inceput  Calendarul Recreativ al Simbolurilor Pascale,  gazduit de Niko. 

Saptamana 6:  Simboluri Pascale - Lumina/Lumanari.







Sa nu ma certati ca nu intelegeti, ca si mie mi-e cam greu. Cred ca de la
postarea Potecutei cu visele ei mi se trage!😊

Spre finalul noptii am vazut tot felul de posibilitati, dar ultima idee
asta a fost. Este cam de necomentat... 

... Sper ca socul nu a fost prea mare!
Doar acuarele si putin acrilic auriu, ca sa spun tot!

 

 Simboluri Pascale (5) - Iepurasi

 

 

10 comments:

  1. Bine, dacă e de necomentat, nu comentez. Dar să-ţi mulţumesc pentru "strigare" e voie? :)
    Numai bine îţi doresc, draga mea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, draga Potecuta! Mai rar asa ceva, dar uneori se intampla!❤️

      Delete
  2. Ai desenat o poveste! sau mai multe... 😊 Arhanghelul Gabriel sufla dintr-o trambita si sufletele adormite se trezesc. 😊
    Imi place ce-ai reusit!

    Seara frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. A fost un final de noapte tare ciudat. A aparut o alta idee, insa mi-am dat seama ca inca nu stiu sa o realizez. Exact cand m-am trezit a aparut aceasta. Si am vrut sa scap de ea, ca altfel, cum spui tu, imi stresam neuronii.😊 Nu pot sa o interpretez. Asa a iesit!
      Multumesc pentru gandul incurajator, Diana draga!
      Si Doamne ajuta sa se trezeasca sufletele adormite.
      Pupici si seara buna!❤️😘

      Delete
  3. Imi place mult de tot a doua rama. Parca pune mai bine in valoare felicitarea. Imi place interpretarea Dianei.
    Spor si inspiratie sa gasesti modalitatea de a pune in practica si cealalata idee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este efect facut in programul https://www.tuxpi.com/ pe care il foloseste si Diana. Mi-a placut si mie, mai ales efectul de distantare. Cealalta idee inca nu stiu. Parea mai mult o compozitie 3D! Dar ma gandesc.
      Multumesc mult, draga Niko. Numai experiente interesante am avut in provocarile tale!❤️😘
      Seara frumoasa!

      Delete
  4. Wow- the second one is my favorite! Sorry - I wish I spoke your language! Have a lovely day!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for seeing this project. I am curious if the translation function did not work for you. The basic ideea is that I saw the image when I woke up. Strange a little bit!☺ Have a fabulous week, Kathe!

      Delete
  5. Precioso blog, me ha gustado mucho. Saludos desde el norte de España.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for passing also here, on my handmade blog!
      All the best in your world!

      Delete