Monday, April 11, 2022

A cute Bunny




This project is based on Beccy's creation: 'Ballerina Bunny'.



The image is printed on paper and bonded on a white cardboard,
shaped oval.
This time I used natural elements: leaves and petals, using the same
technique as for napkins, for bonding. Probably they will change
the appearance, but I hope not too much.😊
The other colors are acrylics, pencils and markers.



Un proiect simplu, in care imaginea este tiparita si lipita
pe carton alb. Am adaugat elemente naturale: frunze si
petale, lipite cu tehnica servetelului. Alte culori au fost
acrilice, creioane si markere.



The negative!






March Challenge


18 comments:

  1. The little bunny looks like she's on stage Suzana, I love the "spotlight" you placed behind her. And all the gold looks spectacular. Great idea to add the leaves and petals... although I think the bunny may be tempted to have a little nibble on some of those! Love it!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. She is on stage in a sort of 'spotlight'... But if she needs some energy during the show, there are provision there...😊
      Just an info. Now, when I am writing, the color of the petals is diminished. So no chance to remain the same after all that chemicals. The leaves are better because they were partially dry.
      Thank you, Beccy, for this new experiment!
      Cheers! Have a fine week!❤️

      Delete
  2. Of, Doamne, iepuraşul balerin! E mortal! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu-i asa? Avea nevoie de o mica scena. Acuum o are... 😊
      Multumesc mult, draga Potecuta!
      O zi frumoasa!

      Delete
  3. E superba felicitarea! Iepurila danseaza printre flori! 😊
    Combinatia de "materiale" e foarte interesanta si arata bine. Imi place si negativul. 😊 Iepurila, dimineata si seara danseaza. 😊

    Zi minunata iti doresc, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘
    Spor in toate cele!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da! Danseaza mereu! Asta-i farmecul acestor postari... 😊
      Se poate orice!
      A fost o chestie simpatica. Am vrut sa listez ceva si pe una din pagini era iepurasul doar 'testat' ca dimensiune. Asa ca mi-am zis de ce nu? Doua subiecte rezolvate...😊
      Multumesc, draga mea! Pupicei si seara placuta!❤️😘

      Delete
  4. Foarte frumoasa si balerina ta.

    Nu am invatat cum sa pastrez culoarea materialelor din natura. Cunva, in timp majoritatea ajung sa se „maroneasca”. Tot ce si-a pastrat culoarea la mine a fost petala de trandafir si ceva frunze de toamna.
    Am inteles ca folosestipetale proaspete. Am vazut prin diverse video ca se folosesc flori proaspete pentru a tecora diverse obiecte de material(sacosa, tricou). Se pune floarea pe material, de obicei cu fata in jos, se acopera cu o hartie si se bate cu un ciocan. Pigmentul din floare trece in material, iar in filmuletee alea arata chiar deosebit. Nu am incercat niciodata si nu stiu cat tine la spalat, dar pe carton hartie nu prea ar conta aultimul aspect. Poate incerci si ne spui ce iese.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deja culoarea petalelor este transformata. Arata ca si cum ar fi fost uscate. Nu-mi faceam iluzii, dar procesul chiar a fost rapid. Ma gandesc cum ar fi captive in scoci transparent. O sa incerc. Vopsirea textilelor nu am experimentat-o. Am luat o sacosa de bumbac sa incerc, dar nu consum aiurea culorile fara sa stiu ceva mai mult. Oricum, parca stiam de otet ca fixativ de culoare.
      Va tin la curent cu experimentele!😊
      Multumesc, draga Niko! O seara frumoasa!❤️

      Delete
    2. Cred ca mai bine le laminezi. Am un semn de carte de la invatatoarea celei mici, facut cu flori laminate, dar nu stiu daca au fost uscate inaite de laminare. Insa nu s-au mai modificat culorile de cand am semnul de carte.

      Delete
    3. M-am gandit la asta, desi acum e am tarziu pentru culori, dar nu de tot. Cartonul insa este un pic mai gros. Trebuie sa verific daca se poate. Acest experiment l-am facut cu doua flori de orhidee albe si cu petale de trandafir. Culorile la petale s-au schimbat, dar la orhidee albul a rezistat mai bine. Puse flori neuscate, prin laminare la cald cum am eu, sigur le afecteaza temperatura. Trebuie experimenta. Ma gandisem la martisoare, dar trebuie aleasa inspirat floarea si dimensiunea ei... Alte idei la rand...😊

      Delete
    4. florile de orhidee eu le la sa se usuce pana cad singur de pe tija si apoi le folosesc in decoruri. Am vazut ca isi pastreaza culoarea lor, cel putin cele mov si albe. Cele galbene se decoloreaza putin, devin aproape albe.
      Am vazut azi ca ai intrebat la cineva de petalele de magnolie. Nu am pastrat si nici uscat niciodata. Cum le prelucrezi tu?

      Delete
    5. Eu am intrebat-o pe Zina, care are in curte. Eu nu am cules petalele. Copacul de langa piata noastra este ingradit si as putea culege cateva, dar nu mi-am propus. Intai trebuie sa am clara metoda de folosire...

      Delete
    6. Eu am acum trei magnolii in curte, dar nu am incercat niciodata sa conserv petalele. Daca respecta "protocolul de anul trecut" magnolia mov o sa mai infloreasca inca o data. As putea incerca atunci sa pun macar la presat sa vad cum se comporta.

      Delete
    7. Ai materie prima la greu. Daca reusesti sa experimentezi sa vezi ce si cum, chiar ar fi util. Si eu am multe plante uscate. trebuie sa ma hotarasc ce fac cu ele...
      Numai bine Niko! Sper ca esti bine!
      Sarbatori Pascale luminate!❤️😘

      Delete
    8. Si eu colectionez plante uscate. Stiu și pentru ce, dar mai trebuie să și pun în practică. Am văzut ca magnoliile mele înca mai au flori. Dacă încerc ceva si reusesc, te anunt.

      Delete
    9. Eu inca nu stiu, dar se zvarcolesc multe idei!
      Oricum, trebuie sa le triez un pic, ai dreptate!
      Multumesc, Niko! Oricuum experimentele le pun pe blog, asa ca le vei vedea!

      Delete
  5. Replies
    1. Thank you a lot for the visit and wish!
      Happy Easter! ❤️

      Delete