Monday, May 9, 2022

Festivalul fructelor de vara (1) -
O floricica... martisor!

A inceput  Calendarul Recreativ: Festivalul fructelor de vara,  gazduit de Niko. 

Saptamana 1:  Mai intai au fost flori 



Pentru ca am mai testat o geometrie cu fire, am completat-o cu o floricica.
Traseul atelor a fost diferit de ceea ce imi dorisem, insa doar asa a putut
intra acolo quillingul cu cinci petale...!😊 Ar putea fi un martisor pentru
anul viitor...



Asa, ca un mic truc: bucla de prindere este captiva intre cartonul cu fire
si un al doilea carton, din acela de ambalaj, stil fagure, dar fin. Prin lipire
s-a prins bine si atarnatoarea.
Putin sclipici de efect nu putea sa lipseasca, dar a avut  si rolul de a fixa
firele mai  bine, crestaturile fiind cam mici.

Nu am aprofundat subiectul, dar infasurarea firelor pe o geometrie
cu doua axe de simetrie sau mai multe, trebuie gandita mai bine!😂


Nu este idealul pe planeta, dar cum acesta oricum nu poate fi atins...
Daca v-am mai dat vreo idee, tot e bine!



Festivalul fructelor de vara (1) - Cirese


Am gasit un tutorial simpatic. Cam multe unelte pe acolo...
Mie mi se pare ca as fi putut continua subiectul, insa fiecare cu viziunea proprie!









Update
:  Las link catre  postarea lui Niko pentru e prea frumoasa si include
                si un tutorial deosebit.
                'Flori de piersic din hartie creponata'.


10 comments:

  1. Tare faină e tehnica asta și rezultatul la fel!
    Să ai i săptămână frumoasă!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi place mult, intr-adevar. Si imi pare bine ca am avut posibilitatea sa o descopar!
      Multumesc pentru apreciere, draga mea!
      O saptamana minunata si tie!

      Delete
  2. A iesit excelent! Imi place mult si ața pe care o folosesti! Pare lucioasa, si parca-i rasucita.
    Cat despre video... E frumos ce face fata aceea acolo dar in timp ce priveam simteam cum devin albe firele de păr. :))

    Saptamana frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤️ Spor in tot ce ti-ai propus! Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uneori vin la Lidl accesorii pentru cusut. Era un set de ate, iar unele erau si stralucitoare. Se potrivesc perfect pentru tehnica. Dar am vazut ate mai aparte si la mercerie. Presupun ca poti intreba. Anul trecut am inceput un 'string' cumparat. Inca e abandonat, dar inceput! 😊Pentru asa ceva imi trebuie un anumit elan. Dar il gasesc eu cumva!
      Mie mi-au placut uneltele! 😊
      Saptamana frumoasa si tie, draga mea! Pupici!❤️😘

      Delete
  3. de ce ai vrut sa incadrezi neaparat floarea intre fire? As fi pus-o peste fire. Imi place mult firul folosit.

    PS: tutorilul gasit de tine mi-a picat la fix, mi-a lamurit niste lucruri pe care nu le stapaneam. Abia astept sa mai incerc tehnica asta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niko, nu am vrut nimic. Dupa cum am spus era un test facut deja si mi-am spus sa-l continui cu o floricica!😊
      I-am spus si Dianei. Au fost niste seturi de ate la Lidl! Recunosc ca le-am luat pentru exact aceste papiote mai ciudatele. Asa ca ... mereu se intampla lucruri!😊
      Seara frumoasa si inspiratie la tot!

      Delete
    2. Stiu seturile de la lidl. Si eu mai cumpar. Ar cam trebui sa ma mai uit prin ele ce mai am pe acolo.

      Delete
    3. Ata este pentru masina, de aia imi plac, ca sunt mai rezistente.
      Chiar daca papiotele nu sunt prea mari, sunt multe nuante, asa ca e o 'colectie' buna!😊

      Delete
  4. Replies
    1. Thank you very much for your thought!
      Have a beautiful week ahead!

      Delete