Saturday, May 21, 2022

Festivalul fructelor de vara (3) -
Un strugure modelat

A inceput  Calendarul Recreativ: Festivalul fructelor de vara,  gazduit de Niko. 

Saptamana 3:  Fructe modelate



Strugurele meu este din bilute de lana. Culoarea nu prea are legatura cu fructul,
dar sper sa faceti abstractie de acest 'amanunt'!😊
Tehnologia o stiam. Am facut mai multe boabe. Le-am scufundat in solutie calda
cu sapun (de rufe) si le-am mai modelat, indepartand excesul de apa. Au ramas
la uscat de pe o zi pe alta. Le-am insirat pe sarma si am format ciorchinele.
Daca ar fi fost mai multe, ar fi fost mai veridic, acum dupa ce am vazut pozele.
Pe spate este un fel de frunza din fetru fixata tot cu sarma.


Aici vedeti spatele. Nu mi-am facut grii de sarma, pentru ca vreau sa plantez
ciorchinele pe un alt cosulet, asa ca practic nu ma va deranja 'estetic'!



Altele au fost gandurile initiale, insa ce mai pot zice!
Doar ca imi plac efectele...😊






 
 
 
Tehnica de impaslire a lanii



Fara legatura, dar mi-a placut!

 
 
 
 Update: Primul meu experiment cu lana!


 
 
 

6 comments:

  1. Mereu m-a fascinat ideea de impaslire a lanii, dar e o tehnica pe care nu am incercat-o niciodata. Am urmarit diverse filmulete pe net, dar nu am aprofundat. Nu stiam ca trebuie si scufundate in solutie de sapun.
    Felicitari si merci pentru detalii. Voi sti la cine sa apelez daca vreau sa incerc.

    ReplyDelete
  2. Sa stii ca prima mea tentativa a fost cea din imaginea adaugata. Cele patru elemente de lana prinse intre doua margele si puse pe tija pentru margelit. Nu mai am cuvintele la mine...😊 A fost tema pentru un modul de Eurocor. Atunci am aflat multe idei, inclusiv asta. Dar linkul pe care l-am gasit este deosebit, pentru cineva care vrea sa faca asta pe suprafete mai mari si nu bijuterii din lana. Recunosc ca nu am urmarit tutoriale. Pe asta l-am gasit pentru ca am vrut ceva pentru postare si m-a surprins. Cred ca este esenta pentru astfel de lucrari. Asa ca l-am pastrat, sa-l vedeti si voi. Strugurele nu e idealul pe planeta, dar a fost o noua experienta care a meritat efortul! 😊Doar zic...
    Multumesc, draga Niko! O duminica minunata. ❤️😘

    ReplyDelete
  3. E tare dragalas ciorchinele facut de tine! E o specie noua de struguri sau nu sunt foarte coapte boabele, inca. 😊 Mi l-am imaginat ca ornament pe o geanta, pentru ca mi-am dat seama - dupa mai mult de 10 ani - ca am avut o geanta "de plaja" care pare sa fi fost facuta in aceasta tehnica. 😊
    Si ornamentul cu "discuri" imi place! La fel si efectele obtinute prin modificarea pozei ciorchinelui - e super interesant!
    Am incercat sa "impaslesc" cu melana, dar n-a tinut figura; nu stiam despre apa cu sapun, dar am renuntat pentru ca nu am putut s-o vopsesc in rosu - poate ca, oricum, nu tinea figura.
    Am vazut inclusiv la TV cum sunt realizate figurine prin aceasta tehnica! Uau! Mie mi-ar reusi, eventual, un.... mileu! :))
    Multumesc pentru indicatiile despre ciorchine si pentru tutorialul cu impaslirea.
    Duminica frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am incercat cu melana, asa ceva. Nu cred ca are acelasi comportament, dar putem vedea, nu ma pricep. Pe o geanta de plaja, cred ca as strange din dinti si as face ceva crosetat. Presupun ca e mai rezistent, totusi. E prima data cand am vazut un tutorial din care s-ar putea realiza un tablou. Mi s-a parut tare interesant. Oricum, noroc cu sarma, ca altfel nu stiu cum ar fi evoluat acesti struguri model nou!😊
      Multumesc pentru apreciere, draga mea! Pupici si o duminica pe placul tau!❤️😘

      Delete
  4. Am mai zis asta, o repet: te admir pentru răbdare şi talent! Bravo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, draga mea. Rabdare am, talentul cred ca e si el pe acolo, insa mai trebuie optimizat.😊
      Noroc cu provocarile astea ca ne tin imaginatia in priza!
      O seara frumoasa si o saptamana la fel!❤️😘

      Delete