Wednesday, May 25, 2022

A new technique for a drawing

This project is my entry for:
'May Challenge' - on Beccy's  Place;


This project is based on Beccy's creation, 'Simple Flower Bunch'.




I am fascinated by a new technique of using the punch needle, idea discovered on
a blog's friend. So I tried it on the above image. There are differences, but it was
not easy to follow the pattern using this needle.
Sunt fascinata de o noua tehnica de care ne-a spus Niko, de utilizare
a acului persan. Asa ca am incercat-o pe imaginea anterioara.

If you see bellow you can observe some working details.
The images 2, 3, 6 are the working surfaces. Each element: stems, leaves,
flowers are created separately. I am a beginner in such a technique, so
maybe could be an easier way...
In the center of the flowers is a small bead.
I used a little bit glitter on the
edges of the material, forming a frame. I don't now exactly on what background
to fix my work. The red cardboard is only for presentation and not bonded.


Cateva detalii: pozele 2, 3, 6 reprezinta suprafata de lucru.
Fiecare element a fost facut separat. Poate se poate si mai simplu,
dar inca nu am invatat cum. In centrul fiecarei flori este o margica.
Pe marginea materialului am pus putin sclipici. Inca nu stiu cum
sa montez lucrarea. Cartonul rosu este doar pentru prezentare.



This is my project for May challenge.



Addicted of effects!









16 comments:

  1. Sunt excelente! Dragalase ca niste flori de pluș! ❤️ Imi place mult de tot lucrarea ta! (cu efecte cu tot) 😊
    Te pricepi! Felicitari o mie!
    Noapte buna, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu as fi crezut ca voi adora vreo tehnica, oricare ar fi ea, atat de mult. La urma urmei nici nu stiu de ce imi place asa. Poate pentru ca pot utiliza multe ate pe care le am si care zaceau suparate...😊 Mai trebuie sa descopar cum sa montez panza, asa mai elegant.
      Multumesc mult, draga Diana. Pupici si noapte buna!❤️😘

      Delete
  2. Am vazut articolul aseara pe telefon, cand inchisesem deja laptopul si dupa ce am comentat am vazut ca nu pot publica mesajul. Cred ca asta s-a intamplat si cu comentariile care le-am scris saptamana asta din oras, numai ca nu aveam timp sa stau sa vad ca nu se publica. Va trebui sa vad ce problema are telefonul.
    Revin cu impresiile de aseara : vad ca te-a prins bine tehnica acului persan si iti imbunatațeși tehnica cu fiecare lucrare. Cu aceste floricele nici nu pare ca ești la început de drum. Felicitari!
    Pentru modul de finisare, pentru ca ai taiat deja materialul, mie mi se pare ca e cat o felicirae, exact asta aș face cu el, o felicitare. In poza deprezentare nu pare sa se vada cartonul rosu prin materialul folosit, dar la lipire e posibil sa se schimbe situatia, asa ca te sfatuiesc sa lipești materialul mai intai pe un carton alb, maimic decat el astfel incat sa lasi acei franjurei liberi, eventual cartonul alb sa nu depaseasca zona cu sclipici. Apoi acest carton sa-l lipești pe corpul felicitării. Ai putea sa o lași doar cu aceasta broderii sau eventual în partea de sus, deasupra florilor, dar nu doar pe broderie sa pui cumva in diagonala o panglica sau un carton cu un mesaj. Nu-mi dau seama acum din poza daca chiar e buna ideea de a mai adauga ceva sau daca ar incarca prea mult.
    Spor si inspirație în gasirea unei idei de montare.

    PS: o mai poti folosi in același mod pentru decorarea capacului unei cutii, fie doar pe ea pe o cutie mica, fie, pe o cutie mai mare, combinata cu alte lucrari asezate in stilul acelor rame foto care combina mai multe poze mai mici.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ❤Multumesc mult Niko. Am dat drumul tot de pe tel.
      dar voi raspunde mai tarziu. Ai scris atat de mult si am
      vrut sa fii sigura ca am vazut. O zi usoara. Pup.

      Delete
    2. Scuze, uneori ma ia valul si uit sa ma mai opresc din scris. O zi usoara si tie.

      Delete
    3. E si culmea sa te scuzi! Am dat repede drumul, ca sa nu crezi ca iar s-a pierdut. Am preluat ideea principala. Mai am un mic esantion pe care vreau sa-l pun pe o felicitare, asa ca o sa experimentez ceea ce ai sugerat. Oricum, spatele este plin de lipici, asa cum stii deja, Asa ca inca ceva basca nu cred ca va afecta fata, dar e bine sa fie un intermediar de carton pentru a lipi tot pe carton.
      Nici nu pot sa-ti imaginezi cum m-a prins. Daca as reusi ceva si cu tattingul m-as simti foarte multumita.😊
      Multumesc mult pentru idei si impulsurile oferite, draga Niko!
      Doar spor si inspiratie la voi!❤️😘

      Delete
    4. Sunt sigura ca o să te obișnuiești și cu tattingul. Mie imi place mai mult cu acul ca mi-e mai ușor să țin minte mișcările. Dar cu suveica poți face mai multe.

      Delete
    5. Am gasit si ac, la o mercerie de care nu stiam.
      Acum sa vad cum si cand incerc. Si eu cred
      Pe ac e mai usor cumva, desi avand ceva lung pt.
      lana nu sm reusit ceva ca lumea exact la inchidere.
      Trebuie sa mai urmaresc filmulete.
      Multumesc Niko! Un final de saptamana frumos!😘

      Delete
  3. Te felicit, Suzana! Ţi-au ieşit tare bine, sunt drăgălaşe foc!
    Nu ştiu, eu le-aş lipi cumva. Sau aş face o ramă cumva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. La rama m-am gandit din prima, dar si pentru asa ceva, tot la lipire ajung. Ramele din oras, care sunt cu geam, nu sunt suficient de adanci si deci sticla nu mai poate fi utilizata.
      Mai studiez... 😊
      Insa a fost un exercitiu de care chiar am fost multumita.
      Multumesc frumos, draga Potecuta! O zi minunata!❤️😘

      Delete
    2. Îi poți face tu o ramă fără geam. Cand am nevoie eu apelez la rame din tuburi de hârtie lipite unele langă altele. ( a pe blog pusă o astfel de rama https://mniko.blogspot.com/2021/01/tablou-cu-ghiocei-din-dischete.html)

      Delete
    3. Acum nu ma pot uita, dar intr-adevar ceva confectionat pare sa devina o solutie. Multumesc inca o data, Niko!
      Spor si inspiratie la tot!😘

      Delete
  4. Wow! This is amazing Suzana, what a lovely image you've created. I really like the idea of creating a beautiful embroidery with the digital stamp as a pattern. You could use it to create a gorgeous little cushion, a small hanging or even use it to decorate the front of a card. So many ideas! Lovely.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I can not say how much I enjoy this technique. If the image is simple it's OK. But if there are too complicated line it is a problem for me, that I still not formed my hand. And the kind of material used as base is the most important key.
      It was a lovely experience with your image!
      Thank you Beccy. I'm so glad you liked the idea!❤️

      Delete