Friday, February 4, 2022

Martisoare (4)

Continui participarea la calendarul martisorului gazduit de Niko. 

Jocul din saptamana a 5-a se refera la creatii din fetru.




Martisorul din fetru este un fluturas, 5 cm x 6 cm.   Ultimile doua straturi sunt

identice si cusute pe margine, prinzand in cusatura si inelul pentru fir. Sarmulita

pentru antene are la capete cate o margica si este prinsa solidar de stratul

portocaliu. Straturile sunt lipite.  La final am adaugat sclipici pentru textile.

A fost un experiment din care am aflat  ca nu pot folosi nici perforator si nici

stanta pentru a decupa fetrul. Asa ca a durat cam mult...😂

Cred ca efectele imi plac mai mult. Parca seamana cu ceva cusut.



Martisoare (3) - Materiale din natura


8 comments:

  1. E frumos fluturasul!
    Oooh, daaa! Fara stanta e migaloasa decuparea. 😊 Rezultatul, insa, a meritat efortul - zic io.
    La o broderie m-am gandit vazand rezultatul "aplicarii" efectelor. Excelent!

    Excelent sa fie si weekendul tau, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-am facut sablon din hartie, pentru a putea taia pe langa el. Nu e chiar broderie, doar un gardut cu o ata stralucitoare. Noroc cu sclipiciul, ca ar fi fost cam monoton...😊
      In cele din urma mi-a placut si mie, insa nimic din ceea ce am facut nu pot trimite prin posta. Asa ca trebuie sa ma mai gandesc! 😊
      Multumesc draga Diana! Pupici! Un weekend minunat! ❤️😘

      Delete
  2. Drăgălaş tare, tare! Abia aştept să vină 1 Martie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, draga mea!
      Dar nu te grabi! Va veni oricum. Dar cate mai avem de visat pana atunci! 😊
      Un weekend minunat!❤️😘

      Delete
  3. Un fluturas sclipicios!
    Efectele parca fac parte dintrt-o sedinta de hipnoza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, ha! Ce idee! Nu mi-ar fi trecut prin cap o astfel de idee!
      Multumesc Niko! Un weekend minunat sa ai!❤️😘

      Delete
    2. Sper ca nu te-a suparat, dar centrul pozei cu efecte parca pulseaza, lasa impresia de miscare. Cred că se incadreaza foarte bine ca tablou la muzeul iluziilor.

      Delete
    3. O, Niko! In nici un caz! Mie mi se paruse doar pufoasa si in relief. Dar cred ca genul acesta de geometrie poate crea iluzia de miscare. Ai dreptate.
      Chiar imi pare bine ca mi-ai spus asta!
      O duminica minunata sa ai! ❤️😘

      Delete