Saturday, January 29, 2022

Martisoare (3)

Continui participarea la calendarul martisorului gazduit de Niko. 

Jocul din saptamana a 4-a se refera la creatii cu margele si / sau materiale din natura




Experimentul acestei saptamani este un martisor dintr-o scoica.

Am gaurit-o cu emotie, dar am reusit totusi.  Este vopsita cu acrilice peste

care am dat lacul folosit la lipit servetele. O mica perluta este lipita si

inconjurata cu sclipici.  Prin gaura am strecurat un inel de care e atarnat  firul.


 

Martisoare (2) - Crosetate




10 comments:

  1. Simplu si de efect maxim. Felicitari.


    Pozele tale cu efect sunt superbe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar mi-a placut si mie mult de tot. Insa nu imi este clar cat de buna este lipirea in timp.
      Sunt dependenta de efecte, ce pot spune altceva?
      Multumesc mult, draga Niko! O saptamana frumoasa!

      Delete
    2. Am obervat ca in timp orice lipici cedeaza din pacate si am folosit tot felul de adezivi.

      Delete
    3. Da, ai dreptate. pe aici am gasit un silicon lichid care mi se apre destul de bun, dar intre astfel de obiecte nu prea stiu. Cred ca totusi ar trebui o matuire usoara, cam asa s-ar face corect.
      Multumesc, Niko! Noapte buna!

      Delete
  2. E superb martisorul! E genul pe care, de regula, il port mai apoi ca pandantiv. 😊 E fin, elegant si sidefat! 😊
    Si poza-efect e reusita, dar ii lipseste sclipiciul. 😊
    Spor si inspiratie, Suzana draga! Pupici! ❤️ 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Incep si eu ca tine: are o mica problema: pozitia gaurii. Am facut-o cam departe de margine si era cat pe ce sa nu gasesc un inelus.😊 Ceea ce e bine este ca stiu ca imi merge gaurirea. Prima din viata mea pe o scoica!😊
      Multumesc mult, Diana draga! Pupici si noapte buna!❤️ 😘

      Delete
  3. Replies
    1. Thank you. I was glad I succeeded using a shell.😊
      Hugs from Bucharest. I wish you a beautiful February.

      Delete
  4. Oooh, cât de frumos arată mărțișorul. Bravo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Jo. De data asta m-a entuziasmat si pe mine.
      Prima scoica gaurita. Tracul a trecut...😊
      Un februarie minunat, cu vizionari deosebite!

      Delete