Saturday, February 26, 2022

Martisoare (7)

Continui participarea la calendarul martisorului gazduit de Niko. 

Jocul din saptamana a 8-a se refera la creatii din hartie.





De data aceasta am facut si un fel de felicitare...
Martisorul are doua fete: un carton colorat pentru spate si pentru fata
o dubla perforare, intai floricica si apoi hexagonul.
Sclipiciul era inevitabil...😊

Pentru felicitare, in loc sa lipesc hartia perforata avand cuvantul 'special',
fiind prea lunga, am lipit literele pe hartie dublu adeziva si am adaugat sclipici.
Fondul bleu este pictat.

Martisoarele au fost o experienta inedita si ii multumesc lui Niko pentru ea.




Martisoare (6) - Cu fire

Si fara legatura cu martisoarele.
Pentru cei care au gradina, am gasit o constructie interesanta
pentru a face rasaduri. Poate va inspira!






Update: Voi adauga doua linkuri unul cu felicitari si altul cu martisoare,
              de la Vero si Diana, care mi-au placut mult.

             1. "Felicitari de martisor"
             2. "Simboluri de martisor"




6 comments:

  1. Imi place cum arata floarea si in hexagon si in cerc. frumoase amandoua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie. A fost o idee inspirata, insa am fost ajutata de si de dimensiunea perforatoarelor. Altfel ajungeam tot la forfecuta si cutter!😊
      Multumesc, Niko pentru impulsul dat prin joc!

      Delete
  2. Martisorul este super, super, super! Si felicitarea e frumoasa, dar martisorul!!! Si-mi place mult nu doar pentru ca are sclipici! 😊
    Spor in toate, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

    (la video nu ma uit - imi fac "rau"! 😊 avem o "gradinita", dar...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie mi-a placut, totul e sa nu vina o torentiala peste el! Poate fi simbolic pus pe o felicitare, pentru ca e chiar frumusel, dar cam complicat sa-l porti pe bluza.
      Poate fi insa inclusa ideea in ceva mai... maret!😊
      Eu nu am vreo curte, dar am fost curioasa cum se fac imbinarile. Initial nu intelesesem cum se rabate. Dar nu e foarte complicat. Unii oameni chiar fac rasaduri. Poate le vine vreo idee. Ma gandeam la o cutiuta, sa aplic principiul. Sa pun acolo cateva cristale. Iti dau voie sa razi, dar asta e, am zis-o... 😊😊😊
      Pupicei. A pudrat un pic, dar batea atat de tare vantul, ca fulgii s-au dus departe. La scurt timp a incetat iarna...
      Un martie cu ce vrei tu, draga Diana!❤️😘

      Delete
    2. Sau vant puternic, parca zicea baiatul. Noh! Am vazut videoclipul, sa stiu despre ce zici. 😊 Mi se pare complicat de facut - principiul rabatarii nici nu-i greu, prin comparatie cu celelalte pe care le-a facut. 😊
      Cum sa râd?! Am avut cateva cristale, dar le-am cam imprastiat. Le tineam insirate pe te miri unde si le "purificam" in apa cu sare. 😊
      Spre seara, aici a nins serios - s-a depus un strat de cca. un cm pe unde nu se circula mult.
      Iti multumesc, Suzana draga! ❤️ Frumos sa fie si pentru tine! Pupici! 😘

      Delete
    3. Din cauza vantului nu s-a depus si oricum a durat putin.
      Mi-a placut mult ideea rabaterii capacului si poate in mic pot gasi solutii mai simple. Nu stiu inca, dar a intrat ideea printre neuroni! 😊
      El avea betele si elementele de jonctiune, dar pot fi si alte solutii la urma urmei. Acolo parea sa fie un kit de constructie. Pana la urma poti pune si pe langa un gard ceva pentru rasaduri din cutii d-alea de lemn pentru fructe. Am vazut candva niste variante prinse chiar de un gard de lemn, pentru economie de spatiu intr-o gradina mititica. Nu mai sunt sigura acum, dar cred ca si eu am postat candva un astfel de concept.
      Multumesc si eu. Pupici si seara / noapte buna! ❤️😘

      Delete