Friday, February 11, 2022

Martisoare (5)

Continui participarea la calendarul martisorului gazduit de Niko. 

Jocul din saptamana a 6-a se refera la creatii in forma de inimioare sau cu inimioare.

 

 




Sunt doua modele de martisoare destul de simple.  Primul a aparut din cateva

teste de la fetru: o inimioara lipita pe un suport oval (3 cm inaltime) cu putin

sclipici, avand in mijloc un stras inimioara.

Pentru al doilea, am utilizat o inimioara primita ca premiu de la Provocari Verzi.

In mijloc este un material perforat cu model (autocolant), pe care am prins (cusut)

elementul metalic si evident putin sclipici.

PS - Imaginatia incepe sa se obisnuiasca cu martisoarele...😂






Martisoare (4) - Din fetru

 

 

6 comments:

  1. Sunt minunate, Suzana draga! ❤️ Primul e si dragalas; al doilea e si super! Imi imaginez ca "elementul" e libelula din argint! 😊
    Banuiesc ca imaginea prelucrata e "libelula" - chiar daca nu-i, imi place foarte mult; pare argint topit. 😊
    N-ai, n-ai idei, dar si cand ai! :)) Uau!
    Weekend frumos iti doresc! Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu e din argint. Exista un magazin cu tot felul de prostioare pentru lucrari, in special margele, elemente metalice ca libelula - ei le numesc charm-uri, snururi, agrafe, pietricele, etc.
      Sunt destul de ieftine si cumva inedite in Bucuresti. Acum nu mai stiu cum se numeste, dar o sa-ti spun, ca sunt curioasa daca vand si on-line.
      Arata cumva, dar sunt ca o schita de proiect!😊
      Nu prea am gasit solutia optima, pentru plic, adica.
      Nu ma plang de idei, doar ca uneori ma scurtcircuiteaza fiind cam imbarligate si mi-e greu sa aleg! 😊 Plus ca trebuie facute si repede!
      Weekend placut si tie, draga mea! Pupici!❤️😘

      Delete
  2. Mai e puţin şi ne vom bucura iar de ele! Sper să fie cât mai multe hand-made!
    Zi bună, Suzana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stradal, pe aici inca nu am vazut, din pacate pe cei cu martisoare. Si nici prin piata. Cam enervant un pic!
      Multumesc, draga Potecuta! Un weeend placut!

      Delete
  3. Replies
    1. Multumesc Niko! Mi-a placut experienta cu fetru.
      De mai mult timp mi-am dorit-o, dar trebuie sa mai exersez.
      O zi minuata!

      Delete