Tuesday, February 15, 2022

Martisoare (6)

Continui participarea la calendarul martisorului gazduit de Niko. 

Jocul din saptamana a 7-a se refera la creatii cu fire.





Nu stiam nici eu termenul de 'spirelli'. Sunt destule tutoriale, dar m-am uitat

la acesta. Am improvizat baza prin lipirea a doua elemente perforate si lipite rotit.

Si apoi am infasurat ata stralucitoare de doua ori.  Le-am colorat cu carioci si am

pus sclipici la o floricica si un stras la cealalta. Pe spate am lipit fetru, iar firul l-am

introdus prin spate,  ramanand captiv sub fetru.

O experienta interesanta insa trebuie repetata! 😊

 



Martisoare (5) - Cu inimioare


Update1: Creatiile lui Niko la MFC (305). Chiar superbe!

Update2: Frunze in tehnica spirelli (postare Niko)
               
                Sablon in forma de floare pentru tehnica spirelli (postare Niko)

 

 Update3: Stitching on paper  

 

10 comments:

  1. Sunt excelente! Primul imi place maxim! Ma atrage rubinul! 😊 Poate mai fac unul, macar.
    Si "negativul" arata fain!
    Acum, ca am si filmuletul primit de la tine poate-mi iese ceva mai fin si mie.
    Seara frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am uitat sa scriu dimensiunile. (4 cm dia. si 3.5 cm dia.)Ai vazut ca pasea peste un numar de petale. Mai putine, interiorul e mai mare si invers. Depinde de ce vrei sa pui in centru. Metoda este simpatica foc. Insa probabil ca sunt si alte idei conexe. Mai exploram!😊
      Pupici si seara frumoasa!❤️😘

      Delete
    2. De-asta mi-a ramas asa gol mare in centru! La cati zimti am facut am infasurat firul la "distanta de 3 zimti"! 😊
      Multumesc!
      Pupici! 😘 Noapte buna! ❤️

      Delete
    3. Cred ca asta e singurul truc. Pasul peste zimti, petale, etc. Dar e important ce vrei sa pui in centru. Asta ar fi inceputul. Si nici nu trebuie zimti. Am facut un test
      crestand cercul. Important este sa aiba firul loc undeva.😊
      Pupici! Seara buna!😘❤️

      Delete
  2. Wooow, ce efect fain! Foarte frumos, bravo, Suzana!
    Zi bună să ai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca este un efect simpatic. Si chiar simplu de facut. Poate vei incerca.
      Multumesc, draga Potecuta!
      Seara frumoasa!❤️

      Delete
  3. Superbe Suzana. Aveti dreptate si tu si Diana, secretul este pasul peste zimti. Poti folosi si fire de doua culori, prima culoare cu pas mai mare, apoi a doua culoare cu pas mai mic.

    ReplyDelete
    Replies
    1. O idee minunata. Daca discutam, cred ca mai descoperim cate ceva. Mi-a placut mult metoda, chiar daca nu am urmarit prea multe filmulete pentru alte variante, dar presupun ca sunt multe variatii pe tema.
      Spor in continuare la creat martisoare, draga Niko!

      Delete
  4. Replies
    1. Thank you Rue!
      All the best in your world!❤️

      Delete