Tuesday, September 26, 2023

Transformari creative (37)
Pufosenii in cutie!

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.
Luna septembrie are ca subiect: 'ambalaje'.
Proiect  Fii creativ
(saptamana 4)




Nu arata chiar ca biblioraftul Dianei, cutia Pompiliei sau casuta lui Rux.
Insa am vrut si eu o noua cutiuta prin care sa mai domolesc neastamparatele
de pe birou.
A aparut din doua cutii de Henna (pentru vopsit parul), lipite spate in spate.
Protectia decor am realizat-o cu un carton cu model vesel si neuniform, 
adica util scopului. L-am indoit si aranjat ca sa se potriveasca si l-am lipit
cu banda dublu adeziva.

In partea de jos am prins o bucata separat si am mai adaugat autocolant
sclipicios pe muchii.


Imi place ca are doua compartimente. Ca dimensiuni generale: 7cm x 8cm x 13cm.
Partea de jos arata asa:


Nu mai zic nimic, ca decat sa se certe, i-am lasat pe amandoi in poze!😂
Acum s-au linistit!




Ce frumos ar fi sa am o cutie  incapatoarea asa cum era geanta miraculoasa
a lui Mary Poppins!   😊 Asta ar fi solutia suprema...


Transformari creative (36)

@@@@@@@@@






18 comments:

  1. Cand am vazut cele doua cutii spate in spate, nedecorate, mi-a aparut imaginea unei casute perfecte :D! O casuta cu doua compartimente de depozitare si care probabil ca ar putea avea si un acoperis detasabil. Ce tare!!! Ti-a iesit super fain suportul (sunt de acord cu varianta Mary Poppins :)))). Ii place tare mult :)!
    Voiam sa fac ceva asemanator (am doua cutiute si voiam sa le lipesc spate in spate - sa vedem daca am timpul necesar - le-am lasat pentru fii creativ.
    Culmea este ca eu sunt fan ambalaje :)))). In tot ce prind vad cate o idee, un potential. Zic culmea pentru ca acum nu gasesc nimic din ce am eu nevoie - dar oricum nu as avea timpul necesar, asa ca.. ne adaptam, nu? :)
    Pupici cu drag!!

    ps: am niste „creatii” metalice despre care nu am apucat sa povestesc, de pe vremea transformarilor din chestiuni metalice. Nu sunt terminate, inca. Dar uitandu-ma pe fuga la filmulet mi-am reamintit de ele. sper doar sa nu le fi avariat cand am strans rapid frontul de lucru atunci cand a fost accidentul lui Buni.
    Pupici!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exact la asta ma gandeam, daca as fi decupat patratelele alea. Sau decupate dar cu mici chestii in fiecare... Mai cuget!
      Sper sa le gasesti. Solutia de lipire cu dublu adeziv este rezonabila, zic. Si am facut-o repede, asa cum zicea si Diana.
      Ca nu au fost mari operatiuni. Vreau sa reiau metalicele si eu. Nu stiu ce m-a pocnit...
      Pupici! Doar bine la voi! ❤️😘

      Delete
  2. Din nou, foarte utila cutia ta. Imi place cum a iesit. Multumesc pentru mentionare, e normal sa arate fiecare diferit dar toate sunt la fel de frumoase!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este utila, insa mi-ar trebui cam multe... E tare complicat sa fac ordine printre multe prostioare ce isi asteapta randul la a fi utilizate... eventual! Oricum, imi place ca este destul de rezistenta.
      Multumesc, Pompilia! Noapte buna si inspiratii! ❤️😘

      Delete
  3. E frumoasa - si ingenioasa - cutiuta pentru neastamparatele tale - ai unele neastamparate tare frumusele! 😊
    Evit sa arunc privirea in jurul meu, cand sunt "la masa de lucru"! pare ca a trecut apa! dar stiu unde e fiecare obiect, cat de marunt - dupa ce le pun in ordine... aproape ca nu mai gasesc obiectul care-mi trebuie, cand imi trebuie. Asa ca... le prefer de-a valma. 😊
    Pufoseniile cu ochisori si boticuri sunt super-super-super! ❤
    Spor la ceea ce ai de facut, la ceea ce vrei sa faci, Suzana draga! Pupici! 😘 💕

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu pot sa-ti explic ce era astazi in sufragerie. Am dat covorul la curatat si a venit azi, pe neasteptate. Haos total, pana totul a revenit aproximativ la normal. E frecvent si la mine sa le ratacesc dupa ce le rearanjez. Asa ca mi-am propus sa mai si notez cele importante. Doar intr-un spatiu cu adevarat dedicat se poate face ordine. Cand masa are multiple destinatii este mai greut...spre imposibil...😊
      Neastamparatele sunt un creion si un pix. Pufoseniile sunt o perna cu doua buzunare pentru maini si un ursulet. Tare mult imi plac plusurile, desi cand si cand mai trebuie spalate...
      Multumesc la fel, Diana draga! Tot vreau sa optimizez imposibilul, insa imi spun ca imposibilul nu exista, deci... nu am ce optimiza! 😊
      Pupici! Noapte buna si zile inspirate! ❤️😘

      Delete
  4. Eu am făcut un suport de creioane, doar că pe laterale am adăugat părtile taiate in diagonala, pt a depozita in ele agrafele, guma de ster, bolduri, etc...si le-am decorat cu sfoara. Este foarte dragut si suportul tau...si cele două pufosenii. Felicitari. Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cand postezi adaug linkul sa fie colectia completa. Da, foarte utila ideea unui astfel de suport cu accesorii! Sunt curioasa cum arata. Pare mai laborios in felul acesta.
      Multumesc, Mihaela! Pupici si noapte buna!
      Multa inspiratie! ❤️😘

      Delete
    2. Sper să am timp să postez într-o zi. te pup

      Delete
    3. Abia astept sa o vad! Pupici! !❤️😘

      Delete
  5. Your box is so pretty and useful, Suzana.

    Hugs and blessings

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love a lot doing small things. If you have time, maybe you explore my blog for handmade. For pens is very useful these kind of small boxes.
      Thank you for your visit, Veronica!
      Hugs and blessings! ❤️😘

      Delete
  6. I love how the box turned out, Suzana.
    Best Wishes...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I like doing small and useful things! I love these kind of exercises...
      Thank ou for being here, Dixie! I wish you a fine weekend! ❤️😘

      Delete
  7. Si eu m-am gândit la căsută văzând cele două cutii cu „ferestre”. Chiar am crezut că sunt decupate.
    In ceea ce priveste spațiul dedicat...ce putin la mine nu functionează cu ordinea. Spatiul dedicat creativitatii a ajuns un fel de depozit și dacă mai fac câte ceva tot pe masa din living ajun să lucrez, deși mi-am luat masă specială de lucru în camera de craft. Cred că o singură chestie am făcut pe ea și apoi am reuși s-o umplu cu fel de fel de lucruri de păstrat. Până la urmă cred că o să fac cum spune sotulȘ aduc remorca, incarc totul si le arunc fărăr să mă mai uit la ce e. Numai așa cred că voi reuși să fac curat acolo. Apropo, era o glumă pe net: incerc să fac curat în camera de craf, dar sunt distrasă de fiecare obiect cu atatea posibilități de a-l utiliza. Cam așa si eu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cand termin urmatoarea cutie de henna, o sa vad daca pot face o casuta. Oricum, eu am materialele si pe balcon si in casa. Si nu ma pot hotari sa arunc smelturi. De lucrat lucrez peste tot, adica sufragerie - bucatarie. Nu pot lasa pe masa prea multe, ca pe una am calculatorul si pe cealalalta mancam. Ne-am obisnuit cumva. Mai nou pe sub birou am si doua cutii cu gheme pentru acul persan! Usor, usor, imi dau silinta sa imi optimizez haosul!😊 Voi reusi eu cumva. Nu ma mai panichez...
      Oricum, mai grav este ca ma gandesc la potentiale subiecte de craft din chestii defecte ce chiar ar trebui sa fie aruncate. Trebuie sa-mi revin...😊
      Seara buna, Niko! ❤️😘

      Delete
    2. Asta cu obiecte care chiar ar trebui aruncate...încă nu mi-am revenit din ea. În perioada asta mănânc foarte mult chefir. Se aduna sticluțe....câte posibilități ar fi. Dar am reușit sa ajung la performanta de a le spala și pune direct un containerul de reciclat. Și am început să iau la rand cutiile cu de toate păstrate pe veranda. Nu pot sa zic ca arunc prea multe din ele, dar măcar am început. Am găsit acolo o spatula de bucătărie rupta. Inutilizabile. E de metal și chiar nu știu de ce o păstrez ca nici măcar nu am idee ce sa fac cu ea.

      Delete
    3. Eu m-am hotarat deja sa arunc ceea ce chiar nu ar prea fi utilizabil. Si cred ca voi merge mai departe cu aruncatul, pentru ca oricum mereu apar altele. Totusi o spatula de metal poate fi buna uneori la gradinarit, la scormonit prin ghivece.
      Sa ne uram imaginatie din belsug...
      Pupici si seara frumoasa! ❤️😘

      Delete