Friday, September 8, 2023

Transformari creative (33)
Reflexii in oglinda (124)
Decor cu tub de plastic si margica

>Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.
Luna august are ca subiect: 'recipiente, tuburi, pungi'.
Proiect realizat cu tema la alegere
(saptamana 4 - proiect intarziat)
>Iar Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!



Mi-era dor de o fuziune de jocuri, asa ca ultima provocare din august si
reflexiile din aceasta saptamana s-au impletit.
Incercand de curiozitate sa crosetez un snur tubulet de platic, a carui destinatie
tine de imaginatie pana la urma, am format un fel de inel. In centrul lui
am fixat o margea de plastic. Micul ansamblu l-am incastrat tot in spuma,
de aceasta data avand o grosime mai mare, ~ 1cm. Am format un patrat
de 7 cm latura.


Prin tehnica servetelului am lipit pe spate si pe laterale o bucata aurie de 
hartie de orez. Pe fata am colorat cu bleu acrilic. Apoi, dupa lipirea
tubului cu margica, am creat un fond din culori din tub, inclusiv 'inima'

roz. Auriul a fost  pus dintr-o carioca si din acrilic.
Am lipit si trei cristale ramase de la felicitari.



Inca nu m-am hotarat cum sa-i fac prinderea, insa mi-am spus ca pot sa-i
fac o oglindire, utilizand placa cu autocolant de care stiti deja.





Transformari creative (32)


Reflexii in oglinda (123)
 
 
@@@@@@@@@











12 comments:

  1. Arata... intr-un foarte mare fel! 😍 Pare in miscare, intr-o curgere in forma de inima. Asa-mi pare mie materialul: topindu-se, alunecand... Ma pricep sa explic de ma ia cu dureri de cap. Ceea ce vreau sa stii este ca-mi place mult! 😊 Felicitari! ☕
    Weekend minunat iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    Si-mi place si ideea oglindirii: doua inimi care pulseaza in acelasi ritm. 😊 Sau... e o inimioara care nu se mai poate dezlipi de oglinjoara? 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ba chiar e deosebit cum ai vazut-o. Este exact dimensiunea potrivita pentru a nu putea fi folosita...😊 Poate daca as gasi o mica rama pe masura. Mi-a placut sa o lucrez si tubuletul ala chiar se croseteaza frumos. Ma gandesc la alte utilizari ale lor. Deja sunt prea multe carari si ca de obicei e greu sa ma opresc.
      Mi-as fi dorit un semn de infinit prin oglindire, insa geometria nu permitea. Poate cu efecte...😊
      Multumesc mult, Diana draga! Pupici si numai bine! ❤️😘

      Delete
  2. E foarte interesantă, parcă este o faianță decorativă.

    ReplyDelete
    Replies
    1. De ceva vreme ma tenteaza ideea unui tablou mozaic. Daca ti-a lasat impresia asta, poate ca ma voi concentra pe aceasta tema. Imi pare bine ca ai avut aceasta idee. Multumesc, Pompilia!
      Pupici si o saptamana usoara! ❤️😘

      Delete
  3. Interesant! Imi place tare mult cum arată mărgica cu firul de plastic croșetat! Diana, are dreptate, inima pare că alunecă, se topește probabil din cauza contrastului dat de roz.
    Felicitări! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inima chiar aluneca dupa ce am pus culoarea din tub, ca era cam fluida. De aceea are si imperfectiuni de contur...
      Insa nu mi-as fi imaginat ce efect are un tubulet crosetat.
      Acum ma gandesc cum sa-i joctionez.
      Multumesc, Mihaela. Pupici si spor la tot! ❤️😘

      Delete
  4. interesant, o combinatie reusita si un mesaj dragalas. Felicitari Suzana draga ♥
    Un start bun in noua saptamâna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, draga Carmen. M-a amuzat acest nou experiment de a croseta tubulet din plastic. A fost chiar simpatic!
      Pupici si o saptamana minunata! ❤️😘

      Delete
  5. Ce proiect interesant si complex!! Imi place mult :). Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Incrustarile sunt mai complicate. Nu prea le reusesc. Taietoarele mele nu prea se potrivesc!
      Imi pare bine ca-ti place. A fost simpatic de realizat...
      Pupici! ❤️😘

      Delete
  6. This is a very beautiful Creative Art expressions employing the materiales and integrating all they. Fabulous result.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much for your beautiful words. It's nice to mix different materials. The results could be so special!
      Have a fantastic weekend! ❤️

      Delete