Sunday, September 17, 2023

Transformari creative (34)
Cutie pentru crosete

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.
Luna septembrie are ca subiect: 'ambalaje'.
Proiect realizat din: Cutie de carton
(saptamana 2)






Am inceput si eu luna septembrie cu o cutiuta, ca si Diana.
Este formata dintr-un ambalaj de ciocolata, in care acum se adapostesc
cateva crosete.
Acoperitoarea este facuta prin acea tehnica de inmuire a unei bucati de ambalaj
motolita, tusata cu tusiere si acoperita cu crema de maini.
Dupa ce am acoperit cutia, am sustinut indoirile prin lipire.
Pe colturi am pus doua elemente dintr-o alta cutie pastrata pentru auriul ei,
sa mai intaresc zonele.
Rasuceala aia este formata din doua tubulete de plastic pe care le-am crosetat
si le-am unit.



Sincer, nu este chiar materialul ideal, fiind destul de moale, insa tehnica
asta mi-a placut tare mult si o mai exersez uneori, mai ales
cand mi se usuca mainile! 😊

Cam asa arata inceputul mult intarziat pentru luna septembrie!






Transformari creative (33)
 
 


6 comments:

  1. E artistica aceasta caseta pentru crosete! Acum ai si pielea mainilor catifelata. 😊
    Imi place cum arata! "Coltarii" nu doar intaresc marginea, ci ii dau casetei un plus de farmec.
    Dintr-o astfel de cutiuta am facut si eu penarul, pe la inceputul anului - imi place tare mult genul acesta de ambalaj (mai mult imi place continutul, dar asta-i alta poveste) 😊
    Tehnica hartiei mototolite, usor colorata si apoi data cu crema e faina! Am incercat si eu - am pastrat bucata de hartie doar asa, sa nu uit metoda, pentru ca am folosit hartie de copt si nu prea s-a mototolit cum imi imaginam, dar arata (vag) a... piele.
    Serpisorii din plastic sunt dragalasi! Initial m-am gandit ca sunt fire de sarma impletite... (impletitul imi iese, crosetatul pace, nu!)
    Felicitari, Suzana draga! 💐 Spor la tot ce ai de facut! Pupici! ❤ 😘
    Saptamana excelenta iti doresc!
    (multumesc ca ai amintit de mine) 😍

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hartia pentru o simulare a pielii trebuie sa fie mult mai groasa. Am o bucatica de la o eticheta si chiar e alta estetica. Cred ca s-ar potrivi colile alea pentru ambalaj, de la librarie si care sunt si putin rigide. Am un tub de crema la indemana, in caz ca ma trosneste vreo idee...😊 Conteaza mult culoarea hartiei si a tusierelor, dar astea sunt detalii ce nu ma preocupa. As lacui-o putintel, s-o protejez, insa nu stiu daca e chiar bine.
      Cum sa nu te amintesc, ca dupa postarea ta, instant a venit ideea cutiutei. E prea haos pe la mine si parca ma blocasem putin. Acum e mai bine, odata inceputul facut.
      Eu iti multumesc, Diana draga! Pupici si o saptamana cu spor! ❤️😘

      Delete
  2. Care mai de care le faceți căsuțe cochete croșetelor, ale mele au una dar nedecorata, ar fi cazul să fac și eu ceva! Îmi place tehnica aceasta de prelucrat hârtia, e pe lunga listă de to do.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai macar atat pot sa fac, ca ele tipa sa le folosesc si eu? Le ascund...sa nu le mai aud... Sa stii ca am incercat mai multe tipuri de hartie. Unele foarte batoase ies chiar interesant.
      Atat ca odata mototolite, se asorteaza cam greu cu alte genuri de hartie.
      Pupici si zile frumoase! ❤️😘

      Delete
  3. Crosetele mele sunt geloase :D
    Imi place mult cutia. Si eu am incept cutia acum vreo saptamana.. cand voi reusi sa o termin.. sper pana la sfarsitul lunii... am zis ca incerc azi.. dar mi-e un somn... :)))
    Imi place mult cum ti-a reusit. E superba.
    Pupici!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aici te-am cules din spam! Sa nu fie geloase, ca poate le faci ceva si mai si. Se rupe prea usor. Pe o hartie cremuita nici autocolantele nu prea tin! Daca m-ar tine cat dureaza cursul ala neinceput, ma declar multumita!
      Pupici! ❤️😘

      Delete