Tuesday, June 21, 2022

Festivalul fructelor de vara (8) -
Din nou cirese

A inceput  Calendarul Recreativ: Festivalul fructelor de vara,  gazduit de Niko. 

Saptamana 8:  Fructe  'inramate'.


Sper sa nu se supere Niko, dar fiind contra cronometru, am completat o rama despre
care puteti citi aici, cu cirese create prin tehnica quilling.


Fiecare fructa este formata din doua elemente de marimi diferite, lipite intre ele.
Codita este o sarmulita dedicata formarii de tije florale.
Ciresele sunt lacuite, iar fundalul roz l-am transformat in auriu.
Fructele si frunzele sunt lipite pe baza.

Acum, daca vreau sa pun o poza mi-ar trebui o alta rama!😊





Festivalul fructelor de vara (7)

@@@@@@@@@



7 comments:

  1. De ce să mă supăr? Ba chiar am fost încantată să vad o altfel de ramă decât cea clasică. Pe repede înainte, dar ti-a iesit absolut fabulos.
    PS: E ultima saptamana din acest calendar iar saptamana viitoare incepe altul, al activitatilor de vara. Si pentru ca am realizat ca vei fi plecata o perioada, iti dau in avans doar prima tema: Înghetată. Absolut orice vrei tu, orice tehnica, orice material, dar sa fie cu înghetată. Tabelel cu link-uri vor fi deschise pe absolut toata perioada verii, pt a putea inscrie lucrarea atunci cand ai timp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este bine ca lasi un link deschis pe perioada provocarii, ca recunosc ca a fost cam complicat pana acum. Abia la inceputul lui iulie voi mai face ceva. Mai am o postare pentru Beccy, pe iunie. Ma voi gandi la inghetata...
      Mi-a placut mult si mie rama, acum s-a inchis subiectul ei. Nu stiu daca mai am vreuna, trebuie sa caut.
      Spor la tot, draga Niko. Astept surprizele verii!😘 ❤️

      Delete
    2. O sa incerc sa fac cat mai curand postarea cu surprizele verii, dar ... cred ca abia duminica voi putea sta mai mult la calculator. Pe hartie planul e bine stabilit, mai am de lucru cu pozele de inspiratie.

      Delete
    3. Doar un gand: spune capitolele si inspiratiile raman
      un capitol deschis, pe masura ce le gasesti mai adaugi.
      Spor la tot. Pup. ❤

      Delete
    4. Gata. L-am facut, E doar cate o poza pentru inspiratie, desi idei ar fi mai multe, dar sunt toate temele anuntate. Sper sa-ti placa.

      Delete
  2. E superb ce ti-a reusit! Suuuupeeeerb! E tare fina rama, si ciresele se potrivesc perfect! Felicitari! Si spor in toate!
    Seara frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi placuse forma, chiar daca locasul de poza e mic.
      Scopul era sa lipesc servetelul si am constatat ca a rezistat.
      Acum ciresele sunt inramate. Sper sa le fie bine!
      Multumesc pentru entuziasm, draga mea. Recunosc si eu ca imi place. Iti dai seama ca au trecut doua luni cu aceasta provocare? Nu-mi vine sa cred. Speram sa mai fie ceva pe agenda, dar nu a fost sa fie.
      Pupici si seara buna!😘 ❤️

      Delete