Sunday, June 12, 2022

Festivalul fructelor de vara (6) -
Pere in doua variante

A inceput  Calendarul Recreativ: Festivalul fructelor de vara,  gazduit de Niko. 

Saptamana 6:  Fructe pictate



Cu ocazia inceperii celui de-al doilea kit pentru cusut fructe, am luat o decizie!
Sa nu mai lucrez cruciulite atat de mici! 😊 Asa ca dupa ce cu vai si chiu am
terminat cumva para mai mica si frunza ei, mi-am spus ca pe a doua o voi
picta, ceea ce am si facut. Sper sa suportati totusi aceasta idee unica!



Putin sclipici pe colturi era inevitabil...




Festivalul  fructelor de vara (5)


@@@@@@@@@




@@@@@@@@@



12 comments:

  1. Sa nu te superi pe mine, dar ti-a ieșit mai bine pictura. Atțt de bine ca ar putea fi folosit ca ghid pentru cusatură. Știi că sunt astfel de kituri care am pânză pictată în loc de diagramă?
    În ceea ce privește cruciulițele, am împresia că ai folosit prea multe fire în ața de coasere ( in ac) și a iesit prea gros. Iar tu ai acolo un soi de etamina foarte deasă. Din câte știu, mouline-ul care este în astfel de kit-uri este un format din 6 fire. Și la goblen este la fel. De obicei nu se coase cu el la grosimea primită în kit. Pe o astfel de pâanză eu cos într-un singur fir dacă fac cruciulițe maxim doua fire. Sau cos în stil goblen, jumatate de cruciulită, în doua sau trei frire.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niko, poti spune orice, tu esti experta aici. Nu am vrut sa ma laud singura, dar si mie imi place place para pictata!😊 Cand
      am cumparat aceste doua mici kituri, am vazut ca cele mai mari (Format A4) sunt pictate.Sa stii ca am folosit 3 fire doar, dar daca as fi ales doar doua ar fi fost perfect. Mi-am spus ca este mai in relief. La ciresele mai mici a fost bine. Aici insa, a iesit cam naspa...Nici nu imi trecea prin cap la dimensiunea asta sa pun firul asa gros, dar nici trei fire nu a fost bine. Am bagat la cap.😊 Oricum, cred ca ei dimensioneaza ata pe utilizare la trei fire. Cam asa mi s-a parut.
      Ma indoiesc ca voi continua goblenurile. O sa le caut sa revad imaginile, chiar nu le mai stiu. Imi pare de cel inceput, totusi.
      Nici nu banuiam ce bine se picteaza pe etamina pentru goblen...😊
      Multumesc Niko, pentru noi idei!
      O saptamana frumoasa!😘 ❤️

      Delete
    2. Multumesc, dar nu ma simt absolut deloc experta. Imi place sa cos, dar doar lucrurimici, care se termina bine. Goblenul, desi ma incanta ....m-am blocat in dimensiunea lui. Si pentru faptul ca sunt prea multe de "insirat" cand te apuci de cusut. cred ca asta a fost motivul principal pentru care l-am abandonat.
      O saptamana rodnica!

      Delete
    3. Eu nici nu stiu cate mai imi plac. Cu ideile tale s-au declansat idei pe care mi le doream (re)incercate, ca sa nu mai spun de cele noi! Oricum, maniera asta de a coase pe etamina atat de fina, chiar nu o pot realiza. As fi tentata insa sa o desenez!😊
      Multumesc mult, Niko! Si tie la fel! 😘 ❤️

      Delete
  2. Uuu, aşa bine arată pictate? Bravo ţie! Şi spor la următoarele!
    Potecuţa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie mi-a placut cum se picteaza pe etamina.
      Entuziasmul tau chiar m-a bucurat. Poate voi persevera!
      Multumesc, draga Potecuta! O saptamana frumoasa!😘 ❤️

      Delete
    2. La pictura sa nu renunti. Iti ies minunate. Ai putea sa faci astfel de kituri pentru cei care vor sa coasa.

      Delete
    3. Nu pot renunta pentru ca as vrea sa merg pe un astfel de drum. Nu stiu in ce context as face ceea ce ai spus. Pana acum cred ca al doilea meu nume este experiment.
      Ar cam trebui sa respir si sa ma hotarasc la ceva mai concret! Ceva ce ar putea fi si expus.😊
      Multumesc mult Niko pentru toate ideile si impulsurile.
      Si vezi ca in dreapta am pus un tutorial simpatic!😘 ❤️

      Delete
    4. Ar putea fi si numele meu si cumva chiar este. Asa mi-am ales si numele blogului, pentru ca experimentez aproape tot ce intalnesc in materie de craft, gradinarit, gospodarie, gatit, si nu numai,

      Delete
    5. Atunci poate ca nu intamplator ne intersectam ideile si e atat de bine!😘 ❤️

      Delete
  3. Para pictata arata nemaipomenit! Para cusuta imi place pentru ca o vad ca pe o para prea mult parguita. 😊 La para cusuta ai folosit si acul persan? (mi se pare ca vad "bucle" - poate sunt doar halucinatii) :))
    Cu sclipici are lipici! 😊 Sclipiciul ia ochii!
    Cu cat privesc mai mult poza cu atat imi plac mai mult perele cu frunzele lor.
    Zi frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu, nu am folosit. Fiind cruciulite mici, fir gros si anumite neomogenitati, pare sa fie si bucle. Materialul l-am incercat si nu prea am reusit mare lucru cu persanul!😊 E prea apretat. De la mercerie, doamna mi-a sugerat sa-l spal sa scot apretul. Poate. Inca nu am incercat.
      Era mai frumos totul pictat. Insa deja facusem prea mult din cusaturi asa ca am lasat-o. Un exercitiu de comparatie! 😊
      Multumesc frumos, Diana draga! Seara frumoasa!
      Pupici! ❤️ 😘

      Delete