Friday, July 2, 2021

A geometrical Story

This project is my second entry for:
More Mixed Media Challenge - 'Anything goes with optional Purple';

Materials and techniques:
Materiale si tehnici:

- two bonded layers and different pieces bonded also;
- the central part was done before, testing some hobby punchers; initially was white and
   it has a slightly embossed geometry; I continue it by adding some shades from pads,
   bonded rhinestones and punched bits; 
 -the other elements of  the image were obtained from a paper colored with the airbrush
   pen set;
 - I added some embellishments with a gold marker.

Două straturi lipite cu diferite accesorii lipite de asemenea; partea
centrală
 a fost făcută înainte, testând niste perforatoare; inițial era alba
cu
o geometrie ușor embosata; am continuat  prin adăugarea de culori
din tusiere,
strasuri lipite și bucatele perforate; -celelalte elemente ale
imaginii au fost obținute dintr-o hârtie colorată cu setul airbrush;
am
adăugat câteva efecte  cu un marker auriu.

I played a little bit and it was fun!


My previous entry






4 comments:

  1. Imi place foarte mult cum a iesit!
    Imaginea imi aminteste de-un simbol (aduce, cumva, cu un simbol) pe care nu-l pot identifica in acest moment! Trebuie neaparat sa caut carticica unde sunt mai multe simboluri - sa linistesc piticul de pe creier. 😊 (nu "asemanarea" e motivul pentru care-mi place).
    Imi plac si culorile si modelul si "perforatiile".

    Weekend frumos iti doresc, Suzana draga, si spor in toate ce le vrei face! ❤️ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca descoperi sa-mi spui si mie. Zona centrala e facuta demult.
      De multe ori am vrut sa o folosesc, insa mereu nu se potrivea.
      Acum nu am mai ocolit-o si am mers din aproape in aproape.
      Perforatiile ca perforatiile, insa imi place la nebunie 'stropitorul'...😊
      Multumesc, Diana draga! Chiar am avut spor. Pupici si spor si tie la tot!❤️😘

      Delete
  2. Have a nice and safe vacation. I am at home and everything is fine. Greetings.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for the sign, dear Giga! I'm glad you are fine!
      Have a beautiful Summer ahead, with beautiful images! ❤️

      Delete