Tuesday, December 15, 2020

Combining white, red and green
Combinand alb, rosu si verde

This composition enters in the next challenges:
More Mixed Media Challenge
- 'Anything goes  with optional White';
Cuttlebug Mania - 'It is red and green day'.


I decided to use again foam board, even my experience is basic, but I have a lot
of ideas and I love this material. So, even it looks  complicated it's not:
-  dimensions: 12 cm x 15 cm;
-  the stickers: white, pink, yellow and blue are inserted in the foam, as you see;
-  the shiny red and green accessories are done with the next cutting dies:
   BBD005 (bracelet border dies) and XCU503115 (XCut Quilling Dies)
-  around stickers I used contour liner colors: white, gold and silver, of course
   because I couldn't cut perfectly the shapes...
😊
-  the colors used around the central shape are from pads: blue and yellow;
   in the corners I used gel glitter;
-  as additional embellishments:  snowflakes
stickers, the floral shapes
   with an appearance of velvet and some red, green and gold geometries with
   the contour liner.
                You can see in the next image how I started the project:

Lucrarea este facuta utilizand  carton spuma, in care am inserat
stickere colorate (alb, roz, galben si bleu); accesoriile verzi si rosii
au fost realizate cu doua stante; in jurul stickerelor am umplut spatiul
utilizand culori de contur, pentru a ascunde imperfectiunile;culorile
din jurul geometriei centrale sunt din tusiere: albastru si galben;
pe colturi am dat cu un gel sclipicios; am mai adaugat stickere fulgi
de zapada, geometrii florale cu aspect de catifea si anumite geometrii
utilizand tot culori de contur.

This is my entry for the both challenges!
And the negative:





My previous entry for Cuttlebug,
a little bit old...!

 

And the Mixed Media journey, 2020!

 

I start saying from now:  


Merry Christmas and joy in our souls!


 

 

12 comments:

  1. Crăciun cu bucurii sa ai și tu, Suzana! 😘❤️
    Îmi place iar proiectul tau, de la culori, la materiale, dar mai ales ideile tale-mi plac. Mulțumesc pentru porția de frumos! 😘❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am facut o pauza cam lunga... Si de data asta a durat mai mult si chiar daca nu a fost dupa ideea originara, m-am repliat pe parcurs.
      Multumesc mult, Ina pentru semn.
      Sper totusi sa ne mai auzim pana atunci! Pupici si zile frumoase!😘❤️

      Delete
  2. Ai facut o felicitare foarte frumoasa!
    Imi place foarte mult!
    O zi placuta îti doresc!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi pare bine, draga Ella!
      Si oricum ar iesi, mie imi place sa le giumbuslucesc! :)
      O zi minunata!
      "Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘" (Uneori nu ma pot abtine!)

      Delete
  3. Ce faina eeeee! 😊 Poate ca nu e complicat pentru tine, care ai imaginea in minte sau, oricum, ideile zburda pe acolo. 😊

    Multumesc! Craciun fericit si pentru voi, Suzana draga! Pupici! ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prin minte a 'zburdat' un fel de oval pe zona centrala. Dar din cauza unui 'mic accident' m-am repliat...😊 Ca sa nu spun ca as fi vrut sa fac o clepsidra, dar am plantat gresit taieturile... Insa imi place ca m-am reprogramat. Orice greseala o transform intr-o inspiratie ulterioara, asa ca nu distrug nimic ci doar regandesc proiectul...😊😊😊😊😊😊
      Am inceput aici cu urarile, ca nu stiu ce mai postez pe aceste site-uri. Mai degraba dupa Craciun.
      Pupici, Diana draga! Mai ne spunem, insa putem incepe:
      Craciun fericit si voua!❤️

      Delete
    2. Faaain! Deci nu m-am inselat: zburda ideile. 😊 Poate ca asa trebuia sa fie.
      Ceva asemanator pateam cand imi faceam rochii dupa tipar; era lege: de fiecare data taiam undeva gresit si totul iesea altfel. Imi placea ce se intampla - desi bombaneam la fiecare boacana. Mi-am facut numai rochii originale. 😂
      Multumesc! ❤️
      Buna dimineata! Pupici cu drag! ❤️

      Delete
    3. Absolut deloc! 😊 Aici a fost o combinata de situatii neasteptate! A-mi lucra ceva dupa un tipar, este un subiect inca nerezolvat. Cred ca voi incepe cu papusile... 😊
      Cred ca este minunat sa ai numai creatii originale!
      Multumesc, Diana draga! Pupici si un final de saptamana placut! ❤️

      Delete
  4. Toate sunt minunate - felicitări din toată inima ! O slăbiciune sufletească am pentru fluture !!!
    Îți doresc un weekend plăcut! Pupici ! 👍❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu as putea spune asta. Mai ales pentru cel referit aici!
      Ce bine imi pare ca te aud, draga mea!
      Un weekend cu liniste sa aveti! Pupici! ❤️

      Delete
  5. Bright and good Christmas. I hope that next year will be much better than this one. Somehow I hold on through this terrible time. Greetings.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad I 'here' you, dear Giga! I hope also that our next year will be better, no idea how, but the hope is huge!
      Merry Christmas and hugs from Bucharest!

      Delete