Friday, December 25, 2020

Clematis in December

 This project is my entry for 'December challenge' - on Beccy's  Place.


I used a free image, created by Beccy, using a lovely technique that she
remembered us: embossing.


I printed the image on tracing paper and embossed it. After that I bonded
it between two layers: a yellow one with a cutout and a brown cardboard as
background support.
The flowers are colored with markers. As embellishment I added glitter-
blue and gold, sparkles -silver and red  (fixed on self adhesive tape) and in two
corners the ornaments are obtained with a template.

Imaginea am printat-o pe calc, pe care apoi l-am embosat si
fixat intre un carton galben cu decupare si un carton maro ca baza
in spate; pentru flori am folosit carioci; am adaugat sclipici si paiete
pe banda autoadeziva si niste geometrii utilizand un sablon.


This is my last creation for December.

The negative.




And the whole collection of this year, except November:

 




 

8 comments:

  1. E superba! Imi place mult cum arata "embosatele" - in general, nu doar florile acestea. 😊
    Fix acum imi dau seama ca am lucrat candva cateva "tablouri" miniatura si decoratiuni pentru centuri si cercei embosand (nici nu stiu daca folosesc corect forma verbului! 😂) foi de arama. Cred ca mai am pe undeva o pereche de cercei.

    Craciun fericit, Suzana draga! Sufletul senin sa-ti fie! Si al celor dragi tie! Pupici! ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cand inca nu stiam cuvantul embosare, am facut si eu o mica lucrare pe metalul unei cutii de conserve!😊 La acea vreme, il numeam 'basorelief', desi era mult prea pretentioasa ideea!
      Cred ca si pe metal notiunea de embosare este corecta, nu vad de ce nu ar fi. Iata o noua carare de lucru... 😊
      Multumesc mult, Diana draga! Craciun fericit si voua! O seara minunata! ❤️

      Delete
  2. Well done Suzana! Good on you for embossing the image by hand, I love the effect it created. The glitter tape is a great addition too. Fabulous!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love embossing on tracing paper. But the paper must not be very thin, because could be penetrated by the tool.
      Thank you a lot, Beccy for your words.
      I wish you a beautiful week ahead and a Happy New Year!
      Cheers,
      Suzana

      Delete
  3. Replies
    1. La Multi Ani, draga prietena!
      Sanatate, liniste si pace!

      Delete
  4. La multi ani si un an nou cu sanatate si multe impliniri! Foarte rabdatoare si meticuloasa ca de obicei! Le-ai putea vinde ca felicitari personalizate!

    ReplyDelete
    Replies
    1. La Multi Ani, draga Adriana! Sanatate si bucurii si voua! Si o mandrete de gradina!
      ...Este o etapa la care nu am ajuns...😂

      Delete