Friday, December 3, 2021

Shiny over black

This project is my entry for:
More Mixed Media Challenge - 'Anything goes with optional 'Black';
A Bit More Time to Craft Challenge- #November/December;
A Bit More time to Craft Extra - December Challenge.



The base of this project is a black cardboard (stock size) on which are
bonded:
- two shiny square pieces from a black and shiny collection for 'paper mania'
  obtained with a cutting die;
- the black glitter is poured on a double sided adhesive tape;
- the small tree is green painted on a small piece of corrugated cardboard from
  a chocolate box;
- three pieces from a napkin (napkin technique)
used colors: gold marker for the corners and a red gel pen for small baubles.

 

Am incercat si abordarea pe un carton negru pe care
am lipit: doua rame patrate obtinute prin stantare,
sclipici presarat pe banda dublu autoadeziva, un mic
brad vopsit verde, obtinut din cartonul gofrat al unei cutii
cu ciocolata si trei bucatele de servetel lipit prin tehnica
specifica; alte culori: marker auriu si carioca cu gel.


This is my last minute project with black!


The orange project


4 comments:

  1. Frumoase tare, ambele!
    Prima, privita "printre gene" imi da iluzia unui desen aztec. 😊
    La a doua am zambit instantaneu! E si foarte dragalasa! Imi imaginez ca bufnita i-a facut vreo observatie catelusului si apoi il linisteste, ca nu-i bai. 😊

    Weekend minunat iti doresc, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oricat ar parea de ciudat, am vrut sa fac lucrarea desi mai era putin pana la inchiderea jocului, doar pentru a avea o imagine pentru ideea de la fiction. Cred ca am luat-o pe aratura...😊 Fondul negru nu prea imi place, insa mi-am incercat norocul cu sclipici si cred ca nu trebuie sa am pareri preconcepute. Orice abordare merita incercata, iar negrul chiar este o provocare. Si ceea ce a iesit chiar e binisor! 😊
      Dragalaseniile i-au iesit lui Beccy teribil de simpatic. Eu le-am inramat cumva...
      Weeend minunat si tie, Diana draga! Pupici! 😘❤️

      Delete
  2. Replies
    1. Thank you a lot for your visit.
      Have a beautiful week!

      Delete