Wednesday, January 29, 2020

A medallion in a special space

This project is my entry for 'January Challenge' on Beccy's Place.
Proiectul meu pentru provocarea lunii ianuarie, pe site-ul lui Beccy.



The image used was the  'Medallion' - Beccy's creation.



Materials and techniques:
Materiale si tehnici:

- three layers: two cards stock- red as base and a shiny grey shaped board;
                         on the third one, white, I printed the image;
- both sides adhesive tape between layers;
- heat embossing for different areas; 
  the powders used: shiny blue, multicolored gold, black, silver;
- a calligraphy pen for the black lines;
- a glitter red marker for corners;
- a fine red pen, for some lines of the medallion.

Am utilizat trei straturi: rosu, gri stralucitor si alb ( pe care
am tiparit imaginea); lipirea intre ele: cu banda autoadeziva;
am utilizat tehnica embosarii la cald, cu patru culori: albastru,
auriu multicolor, negru si argintiu; liniile negre realizate cu
o carioca pentru caligrafie; alte accente cu carioca stralucitoare
pentru colturi si carioca rosie pentru medalion.


The central blue area is somehow similar with an image from an old Romanian 
wood bookshelf.
Imaginea centrala este cumva similara cu un motiv aflat pe un raft de carti din lemn.

This is my January creation! 

And some blue effects!









December challenge








16 comments:

  1. Wow! Chiar mi-ar place sa am un asa medallion!
    Ai lucrat foarte frumos!
    Sa ai o zi frumoasa!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca mi-e mi-ar placea sub forma unei rame sculpata in lemn. De la inceput cand am vazut-o, acum cativa ani, cred ca tot o astfel de senzatie am avut! :)
      Multumesc draga Ella! Pupici si superba sa-ti fie ziua! 😘😘😘

      Delete
  2. Multa migala si multa rabdare astea sunt cuvintele la care ma gandesc cand vad munca depusa.A iesit ceva tare spectaculos! Te-ai gandit sa le pui la vanzare Suzana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. E un gand, dar nu pentru acest gen. Si inca nu prea stiu cum. Toate insa vin la timpul lor!
      Imi place pentru moment sa explorez tehnici. Si sa studiez comportamentul materialelor, pentru ca apar surprize in timp.
      Multumesc pentru apreciere, draga Adriana! O seara excelenta!

      Delete
  3. E foarte frumos, ca sa nu mai spun nimic de rabdarea si munca ta. Glitterul imi place mult. Vorba Ellei, si eu as purta un asa medalion. :) O zi buna!! Pupiciiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. La astfel de lucrari, ideea dureaza mai mult decat realizarea!
      Uneori chiar si zile bune! :)
      Multumesc, draga Ina! Seara frumoasa sa ai!

      Delete
  4. spor la treaba, tare admir lucrurile acestea, eu nu am rabdare, doar idei :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, draga Carmen! Ai rabdare sa faci postari atat de frumoase! Rabdarea ta este altfel directionata! Iar ideile chiar pot fi pretioase!
      Un final de saptamana minunat!

      Delete
  5. Ooooh, this is pretty Suzana, I love the sparkle and shine. Clever idea to use the shape of the die cut to determine the pattern, it looks fabulous. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. That grey paper was from a kit called 'paper poetry'!
      In harmony with your image!
      Thank you, Beccy for your appreciation!
      All the best and inspiration in a new month.
      Cheers!

      Delete
  6. Imi place foarte mult! Imi place cu sclipici! :)
    Spor la lucru! Sa-ti vina repede ideile!
    Saptamana frumoasa iti doresc! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parca sclipiciul imi place din ce in ce mai mult. Creeaza dependenta! :D
      Multumesc mult, Diana draga! Totusi inca se lasa asteptate pentru urmatoarea lucrare. Am inceput cu subiectele mai... prozaice!
      Pupici si o saptamana frumoasa!

      Delete
  7. spor la treaba, ca tot vine martisorul, asa ca spor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, Carmen! Pentru martisor ar fi trebuit sa incep prin decembrie! Asa ca poate pentru anul viitor!
      Dar spor chiar imi doresc... :)
      Noapte buna si un weekend placut!

      Delete